جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمود عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: دشمن در شرایط کنونی در تلاش برای انقلاب زدایی و ایجاد جنگ نرم در استفاده از فرهنگ خطی است، این مسئله کمی قبل از فتنه آغاز و ادامه دارد و تنها مانع و سد این برنامه دشمن توجه به ارزشها و هشدارهای رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین عبد اللهی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به نقش ولایت فقیه و مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: در سال 57، نظام و انقلابی در جهان پا به عرصه وجود گذاشت که موجب شگفتی حاکمان وقت، تعارضی ذاتی با نظام حاکم سرمایه داری، سوسیالیزم و خط مشی جبهه استعماری و ایجاد قطب جدید در برابر دو قطب شرق و غرب شد.

 عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: انقلاب با حضور خود در صحنه بین الملل تعارض ذاتی بین اسلام و دشمنان به وجود آورد؛ همه این آثار موجب وحشت دشمنان شد و این دشمنی ها بعد از پیروزی انقلاب با ایجاد جنگ تحمیلی و ترور آغاز شد.  

این استاد حوزه افزود: دشمن بعد از عدم نتیجه گیری در جنگ سخت، وارد صحنه دیگر یعنی جنگ نرم و تغییر خط و مشی فکر مردم نسبت به ارزشهای دینی و الهی و تغییر افکار خواص جامعه نسبت به ارکان انقلاب شد؛ در این زمینه سرمایه گذاری فراوانی کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: همین تغییر رویکرد فکری خواص از سوی دشمنان، زمینه فتنه را ایجاد کرد و تا جایی پیش رفت که شعارها تغییرکرد و دشمنان داخلی و خارجی از شعارها و خط و مشی حمایت کردند؛ ولی حضور مدبرانه مردم و  هشدارهای آگاهانه رهبر انقلاب و ولایت فقیه نسبت به برنامه و اهداف دشمنان، جلوی فتنه را گرفت و اجازه نداد حاکمیت و ارزش های دینی لگد مال شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: دشمن در شرایط کنونی در تلاش برای انقلاب زدایی و ایجاد جنگ نرم در استفاده از فرهنگ است؛این مسئله کمی قبل از فتنه آغاز و  ادامه دارد و تنها مانع و سد این برنامه دشمن، توجه به ارزش ها و هشدارهای رهبری است. امید است ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی با توجه به مبانی دینی و پیروی از ولی فقیه نقشه های دشمنان را خنثی و مأیوس کنند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha