چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست خواهران طلبه

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان گفت: طلاب باید تواضع و فروتنی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا تبلیغ اثرگذار و موثری در بین آحاد جامعه داشته باشند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سوری، عصر امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان کوهدشت با تبریک میلاد باسعادت امام حسن عسگری(ع) با اشاره به اینکه طلاب باید با توکل به خدا و اهل بیت(ع) در راستای تهذیب نفس و کسب علم تلاش کنند، گفت: طلاب باید تواضع و فروتنی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا تبلیغ اثرگذار و موثری در بین آحاد جامعه داشته باشند .

وی با اشاره به اینکه اگر انسان تقوا پیشه کند و تواضع و فروتنی داشته باشد، می تواند به سعادت دست یابد، افزود: با کسب تهذیب نفس و علوم دینی می توان اثرات تبلیغ آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) را در جامعه مشاهده کرد.

استاد حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه طلاب باید با زبان خوش، خلق نیکو و سعه صدر تبلیغ خود را در جامعه انجام دهند، خاطر نشان کرد: طلاب باید از محضر علما و بزرگان حوزه راهکارهای تهذیب نفس و تبلیغ موثر را فرا بگیرند .

حجت الاسلام سوری در پایان با اشاره به نقش خواهران طلبه در جامعه، بیان داشت: طلاب خواهر می توانند با عمل به دستورات دینی و الگو بودن در جامعه، نمونه کامل تبلیغ عملی برای زنان و دختران باشند و در راستای استحکام بنیان خانواده تلاش کنند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha