سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر، نهم دی را روز پیوند عاشورایی امت با ولایت دانست و گفت: در این روز تاریخی باشکوه ترین و عظیم ترین اجتماع و تجدید میثاق مردم با آرمان های والای امام و رهبری صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی بر ضرورت هر چه باشکوه برگزار کردن این حماسه ماندگار و تاریخی در کشور تأکید کرد.

وی با بیان این که حماسه نهم دی تو دهنی بزرگ ملت ایران به فتنه گران داخلی و خارجی بود، افزود: ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی با خلق آن حماسه ماندگار بسازط فتنه گری را در کشور جمع کردند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مردم در نهم دي اعلام كردند كه نظام، اسلام، رهبري و ولايت فقيه را مي خواهند، تصریح کرد: حماسه نهم دی پایانی بر هر گونه توطئه گری و فتنه انگیزی دشمنان علیه دین و انقلاب بود.

وي با تأكيد بر اينكه اگر فتنه گران به پيروزي مي رسيدند، ديگر هيچ نام و نشاني از اسلام نمي ماند، بيان كرد: حضور مردم در صحنه و بعد از به دست آوردن بصيرت، يكي از عوامل از بين بردن توطئه ها و فتنه هاي دشمنان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و جاودانه خواهد ماند، افزود: اهانت و جسارت عده اي افراد بي هويت، بي فرهنگ، دست نشانده نسبت به مقدسات، اعتقادات و باورهاي ديني ملت ايران که برخاسته از فرهنگ سرخ عاشورايي است موجب آن خروش میلیونی شد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که پيام حماسه نهم دي، بصيرت، بينايي و زمان شناسي بود و اين روز به نام بصيرت ملي نيز نامگذاري شده است، افزود: ممکن است بعضي از افراد چشم بصری داشته باشند اما چشم بصيرتی نداشته باشند و کساني که چشم بصيرت ندارند زيرپای خود را نيز نمي بينند.

وی با بیان این که این حماسه عظیم نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است كه مردم براي حفظ ارزش ها و آرمان هاي انقلاب در برابر دشمنان ايستادند، افزود: مردم ما در راهپيمايي بزرگ نهم دي ماه كه حماسه اي بزرگ برای ملت ايران و يوم الله ملت ايران بود، اعلام كردند كه اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، ملت بصير ما در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه بهشهر با بيان اين كه نهم دي ماه، نشانه ولايتمداري ملت ايران اسلامي در برابر زياده خواهي هاي دشمنان است، يادآور شد: آمريكا به عنوان دشمن اصلي ايران اسلامي در طول اين انقلاب همواره برنامه هاي مختلفي را عليه ايران اسلامي راه انداخته است و فتنه 88 هم نوعي فتنه از سوي آمريكا بود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که نبود بصیرت در جامعه موجب بروز فتنه 88 شده بود، ادامه داد: با افزايش بصيرت و قرار گرفتن در مسير ولايت فقيه در نهم دي ماه، انقلاب بر مد ار واقعي خود قرار گرفت و توطئه براندازی دشمن خنثی شد.

مسؤول مدرسه علمیه بهشهر، نهم دی را روز پیوند عاشورایی امت با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: در این روز تاریخی باشکوه ترین و عظیم ترین اجتماع و تجدید میثاق مردم با آرمان های والای امام و رهبری صورت گرفت.

وی با بیان این که حماسه نهم دی مهر تأییدی بر دستاوردهای انقلاب، ولایت و رهبری و خط بطلانی برتوطئه های دشمنان نظام و انقلاب بود، تصریح کرد: حضور در صحنه و به هنگام مردم همواره نقش مهمی در خنثی کردن حوادث انقلاب داشت و رمز بقا و ماندگاری نظام در سه دهه اخیر همین حضور در صحنه مردم بوده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که متأسفانه خواص بی بصیرت پس از برگزاری انتخابات باشکوه سال 88، آغازگر فتنه علیه نظام بودند، گفت: متأسفانه دشمنان خارجی نظام نیز با سوء استفاده از این فضای به وجود آمده با فتنه گران داخلی همراه شدند.

وی با بیان این که روشنگری های مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 مانع تحقق توطئه های دشمنان شد، افزود: اگر هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری نبود دشمن خسارت های سنگینی به کشور وارد می کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha