پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۹دی

حوزه/ اقشار مختلف مردم ولایت مدار ایران اسلامی با رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری به مقابله با فتنه این فتنه گران پرداختند که در واقع این اقدام ملت ایران،نظام مقدس را بیمه کرد.

ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اهمیت بصیرت و هوشیاری مردم در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی در پیدایش حماسه 9 دی، اظهار داشت: عده ای با ورود به مجلس ششم قصد داشتند با حضور برخی افراد گمراه سرشناس مملکت، اقدامات مخربی را در کشور به وجود آورند که البته ناآگاهی این افراد از تقوی و انقلابی گری ملت ایران، این خیال خام را در ذهن این عده قلیل پرورانده بود.
وی خاطرنشان کرد: در ادامه اقشار مختلف مردم ولایت مدار ایران اسلامی با رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری به مقابله با فتنه این فتنه گران پرداختند که در واقع این اقدام ملت ایران،نظام مقدس را بیمه کرد.
امام جمعه موقت مهاباد اذعان داشت: ۹دی یک حماسه فراموش نشدنی و جزو بزرگترین و مهمترین اقدامات ملت در مسیر حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

ماموستا اسماعیلی بیان داشت: مردم ایران اسلامی همیشه با گوش فرا دادن به فرامین رهبری و بصیرت و آگاهی خویش توانسته اند نقشه های شوم دشمن را بر آب کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha