جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه فتنه گران سال ۸۸ پیشگامان داعش امروز بودند گفت: حمله به مردم بی‌گناه و آتش زدن شخصی که هنوز هویتش معلوم نیست آن هم وسط خیابان به هیچ وجه پذیرفته شده نیست و رفتارهایی است که تنها از داعشی ها سر می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین ربانی صبح امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه (س) گفت: اینکه برای آن حضرت زیارت‌نامه‌ای از طرف امام معصوم تعیین شده است نشان‌دهنده جایگاه بلند ایشان است.
وی با اشاره به حماسه عظیم 9 دی بیان کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند که این حادثه کمرنگ شود ولی ما برای اطاعت از امر خداوند که فرموده‌اند از نعمت‌ها یاد کنیم، این حماسه عظیم را باید گرامی بداریم.
رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: حضور گسترده و فتنه برانداز مردم مسلمان و مؤمن ایران در روز 9 دی، یکی از نعمت‌های خداوند برای مردم این سرزمین بود که توانست امیدهای دشمنان را ناامید کند و به بسیاری از تلخی‌ها پایان دهد.
وی با اشاره به اینکه مطمئناً وقوع این‌گونه حوادث در سال 88 به بهانه انتخابات نبوده است، تصریح کرد: جهت‌گیری‌هایی که صورت گرفته بود و شعارهایی که می‌دادند نشان از این بود که از همان ابتدا مسئله انتخابات مطرح نبوده است و از ماه‌ها قبل برای اهداف دیگری برنامه‌ریزی کرده بودند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: این حوادث باید به صورت صحیح، علمی و بدون احساسات برای مردم بیان شود تا با اصل موضوع و برنامه‌ریزی دشمنان آشنا شوند و شبهه‌ها از جامعه زدوده شود.
وی عنوان کرد: یکی از قوانین الهی این است که برای هر پیامبر عدوی از جن و انس قرار داده شده است و شما هیچ پیامبری را نمی‌یابید که مخالفینی نداشته باشد.
رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: این که انتظار داشته باشیم در عین مسلمانی و پیرو پیامبر(ص) بودن کسی کاری با ما نداشته باشد اشتباه است، اگر بخواهیم به حق عمل کنیم مطمئناً مخالف و دشمن خواهیم داشت.
وی ابراز داشت: امروز هم در جمهوری اسلامی این دو خط وجود دارد و شیاطین جن و انس به هم کمک کرده و از هم حمایت می‌کنند تا حرف‌های باطلشان را تکرار کرده و علیه جمهوری اسلامی تبلیغ کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی ادامه داد: تبلیغ دشمنان بسیار وسیع و گسترده است و در برابر آنها جبهه حق قرار دارد و خداوند وعده داده است که از جبهه حق حمایت کند و تا وقتی مردم در مسیر حق باشند خداوند وعده یاری داده است.
وی گفت: نمونه‌های یاری خداوند به این جبهه حق کم نیست و از ابتدای این نهضت تاکنون بارها معجزات الهی را دیده‌ایم که نمونه آن در حادثه طبس بود.
رئیس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: در زمان پیامبر(ص) هم عده‌ای بودند که معجزات پیامبر(ص) را می‌دیدند اما ایمان نمی‌آوردند و امروز هم چنین است.
وی تصریح کرد: در 9 دی طوری برنامه‌ریزی کرده بودند که همه دشمنان به میدان وارد شده و حمایت کنند ولی آن نادان‌ها با حمله کردن به مسجد و حسینیه‌ها و پرچم ابی‌عبدالله(ع) ماهیت درونیشان را نشان دادند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه فتنه گران سال 88 پیشگامان داعش امروز بودند گفت: حمله به مردم بی گناه و آتش زدن شخصی که هنوز هویتش معلوم نیست آن هم وسط خیابان به هیچ وجه پذیرفته شده نیست و رفتارهایی است که تنها از داعشی ها سر می‌زند.
وی عنوان کرد: خداوند دل‌های مردم را متوجه کرد و آن حضور پر شور و پر حرارت رقم خورد و بساط فتنه 88 برچیده شد.
رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه اگر پیامبران و اولیای الهی با عدو جن و انس توانستند صلح کنند ما هم می‌توانیم گفت: راه انبیا و اولیای الهی این نبود که با کسانی که بر باطل خودشان اصرار دارند صلح کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در آینده نیز ممکن است خطرهایی این‌چنینی به وجود آید چنانچه از اول این نهضت وجود داشته است و ما باید هوشیار باشیم.
وی ادامه داد: جنگ بین حق و باطل ادامه دارد و این‌گونه نیست که عده‌ای تصور کنند تمام شده است؛ تا روزی که حضرت ولی‌عصر(عج) ظهور کنند این جنگ ادامه دارد.
رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: خداوند وعده نصرت داده است و تاکنون نیز علیرغم همه ضعف‌هایی که در کشور داریم دست خداوند یاری گر مردم بوده است؛ اگر راه نجات را می‌خواهیم باید با خداوند مرتبط باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha