شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۹دی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد برنامه های گرامی داشت ۹دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت در شهرستان یزد را اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد پیش از ظهر امروز در خبرنگاران به برنامه های گرامی داشت ۹دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: برگزاری گردهمایی روحانیون شهرستان یزد باحضور حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی، مسئول دفتر اجتماعی-سیاسی حوزه های علمیه، ارسال پیامک به روحانیون جهت برگزاری جلسه بصیرت افزایش در مساجد، برگزاری گفتمان دینی در مدارس، ارسال مطالبی به همین مناسبت در قالب مقاله به یک ادارات شهرستان از جمله برنامه های این اداره به مناسبت ۹ دی است.

وی برگزاری مراسم در مدارس علوم ومعارف اسلامی صدرا وصدور بیانیه و همچنین برگزاری جلسات نیزتوسط هیئات مذهبی و کانونها وانجمن های اسلامی از دیگر برنامه های این اداره به مناسبت روز بصیرت عنوان کرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله وکاهش بلایای طبیعی و باهدف آشنایی عموم مردم به‌ویژه هیئات مذهبی با چگونگی برخورد بامسائل و مشکلات پیش آمده از حوادث غیر متفرقه دوره آموزشی ویژه هیات مذهبی در شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سلطانی اضافه کرد: این دوره آموزشی باهماهنگی مدیریت بحران استان و شورای هیئات مذهبی در ۱۱هیئت مذهبی و در حسینیه و مساجدی که هیئات مذهبی مستقر هستند به صورت منظم برگزارمی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد اظهار داشت: دوره آموزشی مدیریت بحران و حوادث از ۲۷ آذر ماه آغاز و تا ۲۱ دی ماه سال جاری در سطح هیات منتخب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بنابر پیش بینی بالغ بر هزار نفردر این دوره ها شرکت کنند ، تصریح کرد: در مراحل بعد،این دوره ها برای هیئات مذهبی ومساجد دیگرشهرستان نیزبه صورت منظم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha