چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پذیرش حوزه اصفهان

حوزه/ پذیرش طلبه برای تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مرکز تخصصی علامه امینی تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مرکز تخصصی علامه امینی حوزه علمیه استان آذربایجان ‌شرقی برای تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۹۷-۹۶ طلبه می پذیرد.

 مرکز تخصصی علامه امینی تبریز در رشته کلام اسلامی سطح دو و رشته‌ های کلام مقارن و شیعه‌ شناسی در سطح سه پذیرش طلبه می کند، نام نویسی آزمون پذیرش تکمیل ظرفیت از سوم دی ماه آغاز شده و تا دوازدهم دی به صورت اینترنتی ادامه دارد.

آزمون پذیرش نیز روز جمعه ۱۵ دی در تبریز برگزار می شود، داوطلبان جهت نام نویسی باید در تاریخ اعلام شده به سامانه اینترنتی مدیریت امور مراکز تخصصی به نشانی www.mt.ismc.ir مراجعه کنند.

ظرفیت پذیرش طلبه در تبریز و بناب هر کدام ۳۰ طلبه خواهد بود، اتمام سطح یک برای شرکت در آزمون مقطع سطح دو و اتمام سطح دو برای شرکت در آزمون مقطع سطح سه الزامی است.

طلاب مشغول به تحصیل در پایه ۶ یا ۹ مشروط به ارائه گواهی مبنی بر اتمام سطح یک یا دو حداکثر تا آغاز نیم سال دوم تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون رشته تخصصی سطح بالاتر و تحصیل در آن هستند، آزمون پذیرش تکمیل ظرفیت مراکز تخصصی به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وجه ثبت نام برای هر داوطلب در آزمون پذیرش تکمیل ظرفیت مراکز تخصصی حوزه علمیه یک میلیون ریال است که از طريق سامانه دريافت الكترونيكی پرداخت می شود،

گفتنی است، نتایج آزمون کتبی حداکثر ۲ هفته پس از برگزاری آزمون از سوی معاونت آموزش به مدیریت های استانی و واحد های آموزشی تخصصی ابلاغ می شود، حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی کسب ۵۰ درصد از مجموع امتیازات است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha