سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علی دشتکی

حوزه/ حجت‌الاسلام دشتکی گفت: تدبیر رهبر انقلاب و حضور آگاهانه ملت ایران سبب شد امید استکبار مانند قبل به یأس منجر شود و ملت ایران مجددا این نظام را در مسیر ریل انقلاب اسلامی قرار دادند.

حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به فتنه سال ۸۸ بیان کرد: در انتخابات سال 1388 شاهد اوج توطئه‌ها بودیم که دشمن قصد داشت  مانع رشد حرکت حیات‌بخش و سعادت‌بخش نظام جمهوری اسلامی شود که نخست با تدبیر رهبر انقلاب و دوم ولایت‌پذیری و بصیرت مردم سبب خنثی شدن توطئه‌های آنان شد.

وی گفت: بی‌بصیرتی‌هایی که در داخل کشور وجود داشت به ویژه از سوی سران فتنه  و اوج بی‌بصیرتی برخی از نخبگان به نام سران فتنه سبب شد که اذهان عمومی مشوش شود.

 وی افزود: دشمن هنگامی که این شرایط را مشاهده کرد امیدوارتر شد و بر اینکه نظام جمهوری اسلامی را متوقف کند، مصمم‌ شد و در برابر این امر قد علم کرد.

حجت‌الاسلام دشتکی تشریح کرد: تدبیر رهبر انقلاب و حضور آگاهانه ملت ایران سبب شد امید استکبار مانند قبل به یأس منجر شود و ملت ایران مجددا این نظام را در مسیر ریل انقلاب اسلامی قرار دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اظهار کرد: درواقع فتنه 88 مقابله‌ای با توحید، اسلام ، انقلاب و استقلال و آزادی ملت ایران بود و  سال 88 رویارویی جبهه حق و باطل بود که جبهه باطل درمقابل جبهه حق شکست خورد و این امر مایه عزت ملت ایران و الگو برای دیگر ملت‌ها شد.

وی درباره نقش حوزه‌های علمیه در بصیرت‌بخشی به سطح جامعه گفت: باید توجه کرد که وظیفه و تکلیف همه مردم به ویژه طلاب بسیار فراتر است چرا که امروز چشم مردم جهان و همه آزادی‌ خواهان به ویژه مسلمانان و محرومین به انقلاب اسلامی دوخته شده است.

وی در پایان گفت: وظیفه نخبگان جامعه به ویژه حوزه‌های علمیه و مبلغان بسیار سنگین است و تکلیف جهانی بر عهده دارند و باید برای با ایجاد شبکه‌های آگاهی‌بخش و  بصیرت با استفاده از ظرفیت مساجد، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و دیگر مجامع مردمی  بیش از پیش تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha