شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سفر معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به استان سمنان-۲

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه توسعه فرهنگ قرآنی کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، گفت: مشکلات موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین در سمنان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن نبوی، عصر امروز در حاشیه بازدید موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین در سمنان با بیان اینکه توسعه فرهنگ قرآنی کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، گفت: مشکلات موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین در سمنان پیگیری می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه استفاده از ابزارهای نوین به‌ویژه اینترنت و فضای مجازی و روش‌های نوین اطلاع‌رسانی برای فعالیت‌های قرآنی مهم است، تصریح کرد: مراکز ترویج قرآن کریم به‌صورت سنتی و جدید که در بین مردم رواج دارد باید نهایت استفاده را از این ابزار برای ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ترویج و تبلیغ فعالیت‌های قرآنی باید گسترش یابد، افزود: راز ماندگاری فعالیت‌های قرآنی استفاده از ابزارهای هنر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی با اشاره به اینکه رسالت اصلی حوزه‌های علمیه نزدیک کردن و پیوند دادن قرآن کریم با مردم است، خاطرنشان کرد: حافظان و خدمتگزاران به قرآن هنرمندانه کار می‌کنند و هنرمندان این فرهنگ محسوب می‌شوند و با توسعه و ترویج قرآن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات جامعه کم می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha