شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک کاشان یکی دیگر از آثار مهم این حماسه را دفع توطئه مقبولیت زدائی از نظام از طریق حمله به باورها و دادن شعارهای کذائی دانست و اظهار داشت: دفع توطئه مشروعیت زدائی از نظام اسلامی با هجمه به باورهای اعتقادی مردم و حمله به خیمۀ عزای سیدالشهداء علیه السلام از دیگر اتفاقات ۹ دی بود.

حجت الاسلام هیأتی مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان ضمن گرامیداشت حماسه نه دی 88 و با اشاره به آیه «قَدْ جَاءَكُم بَصَائِرُ مِن رَّبِّكُمْ  فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِۦ وَ مَنْ عَمِىَ فَعَلَيْهَا وَ مَا أَنَا عَلَيْكُم بِحَفِيظٍ»، اظهار داشت: از جمله نمادهای ماندگار در تاریخ ایران همین نُهم دیماه بود که به فرموده مقام معظم رهبری، آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی شبیه حرکت بزرگ ملّت در روزهای اوّل انقلاب است.

وی ابراز داشت: حماسه نه دی هوشیاری و درایت ملّت شریف ایران را به خوبی به جهانیان؛ خصوصا دشمنان  انقلاب و نظام نشان داد.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک کاشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری است که فرمود باید صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر بجا آوریم، گفت: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند برای دفاع از انقلاب، نظام، رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب که مقدّمه نفوذ است، در صحنه هستند.

حجت الاسلام هیأتی مشخّص شدن جایگاه، نقش ولایت فقیه و رهبری در هدایت جامعه را از ویژگی های حماسه 9 دی دانست و افزود: خنثی سازی توطئه ها، شکست دشمنان خارجی و پیوندهای داخلی آنان و نا امیدی استکبار، جلوه هایی از هدایت مقام معظم رهبری در حماسه 9 دی بود.

وی یکی دیگر از آثار مهم این حماسه را دفع توطئه مقبولیت زدائی از نظام از طریق حمله به باورها و دادن شعارهای کذائی دانست و اظهار داشت: دفع توطئه مشروعیت زدائی از نظام اسلامی با هجمه به باورهای اعتقادی مردم و حمله به خیمۀ عزای سیدالشهداء علیه السلام از دیگر اتفاقات 9 دی بود.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برزک کاشان دفع توطئه اعتبارزدائی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ناکارآمد جلوه دادن مسئولان و دولتمردان را از مهمترین توطئه های دشمنان در حماسه 9 دی دانست و افزود: چهره های گروه ها و طیف های مختلف و روش فکری آنان که شاید تا آن روز انسان فکر می کرد برخی دارای مقام های معنوی و شعور سیاسی خدائی هستند، در حماسه 9 دی نمایان شد.

حجت الاسلام هیأتی در پایان تصریح کرد: همگان باید به خطوط قرمز نظام اهمیت دهیم و در پاسداشت خون های مطهر شهدا و منوبات امام راحل و مقام معظم رهبری نهایت اهتمام و تلاش را داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha