جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم هفتمین شب درگذشت مرحوم آیت الله حائری شیرازی(ره)

حوزه/ مراسم بزرگداشت و ترحیم هفتمین شب ارتحال آیت الله حائری شیرازی از سوی آیت الله العظمی مکارم شیرازی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم شب هفت ارتحال ملکوتی آیت الله محی الدین حائری شیرازی امشب با حضور مراجع عظام تقلید در مدرسه امام کاظم(ع)،‌قم و ازسوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، حضرات آیات مکارم شیرازی، سبحانی و آیت الله علوی گرگانی حضورداشتند.

از دیگر علمای حاضر در این مراسم می توان به آیات مقتدایی، علوی بروجردی، یزدی، الهی خراسانی و.. اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، بیوت مراجع عظام تقلید و... اشاره کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خوانساری در سخنانی با ذکر حدیثی از پیامبر (ص)در خصوص ویژگی های یک عالم، گفت: خصوصیاتی که در این حدیث بیان شده است از جمله عالمی که مردم را به زهد و تقوا و اخلاق در عمل و.. دعوت کند در وجود آیت الله حائری شیرازی موج می زد.

گفتنی است: آیت الله حائری شیرازی هفته گذشته در سن 81 سالگی پس از عمری مجاهدت در عرصه دفاع از حریم دین و نظام و انقلاب بر اثر بیماری در قم دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha