پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون پژوهش مدرسه علمیه بیجار:

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی باید نسبت به توطئه های هر روز دشمن بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم که فتنه گران به دنبال تزلزل پایه های نظام اسلامی شوند.

حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، با اشاره به سالروز حماسه تاریخی ملت ایران در نهم دیماه سال 88، اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی 88 بصیرت و هوشیاری خود را دوباره نمایان کردند و نشان دادند که با بصیرت دینی از هر نوع فتنه و توطئه ای که علیه نظام مقدس جلوگیری خواهند کرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در ادامه با اشاره به بصیرت بالای مردم در خنثی کردن توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، گفت: بصیرت یعنی موقعیت شناسی و دیدن دستهای پنهان درگردوغبار فتنه. بصیرت یعنی شناخت حقیقت و ولایت ولی امر زمانه.بصیرت یعنی داشتن فکر و اندیشه و پیروی از علمای بصیر.

حجت الاسلام معصوم خانی با بیان این که حضرت علی(ع) می فرمایند: «کسی که فکر ندارد، بصیرت ندارد». لذا باید گفت که بصیرت یعنی عبرت گرفتن ازحوادث و پیمودن مسیر اهل بصیرت، افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند: « بصیرت یعنی بدانی دشمن کدام طرف است و دوست کدام طرف». امام خامنه ای در سخنرانی دیگری فرمودند «فتنه ۸۸ آن چیزی نبود که توی خیابان به وسیله تعدادی آدم دیده شد، این یک چیز ریشه داری بود، اهدافی داشتند، کارهای بزرگی شده بود و هدفهای بسیار خطرناکی دنبال این کار بود که با برخوردهای گوناگون سیاسی و امنیتی و اینها حل نمی شد، یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت که این حرکت؛ حرکت ۹دی بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه گران را درهم پیچیدند لذا این حادثه بایدگرامی داشته شود و حفظ گردد».

معاون پژوهش مدرسه علمیه بیجار عنوان کرد: در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی باید نسبت به توطئه های هر روز دشمن بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم که فتنه گران به دنبال تزلزل پایه های نظام اسلامی باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha