پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصویر آرشیوی از بمباران یمن

حوزه/ در حملات جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی به بیمارستان و خانه های مردم در استان های صعده و حدیده یمن، پنج تن از جمله دو زن و یک کودک به شهادت رسیده و تعدادی مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در حملات جنگنده های متجاوز سعودی آمریکایی به بیمارستان و خانه های مردم در استان های صعده و حدیده یمن، پنج تن از جمله دو زن و یک کودک به شهادت رسیده و تعدادی مجروح شدند.

یک منبع داخلی از شهادت دو مرد، یک زن و کودک و مجروح شدن تعدادی دیگر خبر داد و گفت: دو خانه در پی حمله جنگنده های متجاوز در منطقه تشدان در شهرستان غمر استان صعده ویران شد.

این منبع اشاره کرد: عملیات نجات و انتقال قربانیان همچنان ادامه دارد.

در استان حدیده یک امداد رسان به شهادت رسید و 4 شهروند طی 4 حمله هوایی متجاوزین سعودی که بیمارستان و آمبولانسی را در شهرستان حیس استان حدیده هدف قرار داد، مجروح شدند.

تجاوز سعودی آمریکایی در برهه اخیر در ارتکاب کشتار های وحشیانه علیه ملت یمن در استان های مختلف افزایش یافته است به گونه ای که بیش از 400 شهروند از جمله کودکان و زنان در استان های صنعا، صعده، حدیده و تعز طی دو هفته گذشته به شهادت رسیدند.

کشتار دسته جمعی که متجاوزین سعودی مرتکب می شوند در سایه سکوت بین المللی و با خواست آمریکا و ثروت عربستان سعودی انجام می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha