شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق خواستار گسترش نظام سیاسی در عراق شد و نسبت به از بین رفتن فرصت مشارکت در انتخابات آینده هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق خواستار گسترش نظام سیاسی در عراق شد و نسبت به از بین رفتن فرصت مشارکت در انتخابات آینده هشدار داد.

آیت الله مدرسی در بیانیه هفتگی خود گفت: ما ملت عراق را به گسترش نظامی سیاسی دعوت می کنیم تا در میان نظام حکومت های منطقه بهتر و برتر باشد.

ایشان افزود: خداوند به شما نعمت آگاهی، آزادی و تمسک به ارزش ها عنایت کرد و شما باید تمامی آن را در راه اصلاح اوضاع خود و ترمیم انحرافات موجود در حکومت که در پی تروریسم و فساد و کمی تجربه حاصل شد، استفاده کنید.

آیت الله مدرسی خواستار مشارکت عراقی ها در انتخابات آینده شد و گفت: امروز فرصت انتخابات برای شما مهیا است و اگر از دست برود، دیگر قابل جبران نیست.

این عالم عراقی ادامه داد: علما، صاحبان بصیرت، احزاب، سازمان ها و تمامی گروه ها باید در پی یافتن مردان و زنان شایسته، توانا و راستگو باشند و آنان را برای ورود در دایره انتخابات تشویق کنند و سپس در کنار آنان ایستاده و حمایت کنند و از آن پس به همکاری با آنان ادامه دهند.

ایشان افزود: آن ها باید به نامزد ها توصیه های مناسب را ارائه داده تا وزارتی شایسته را برای رهبری کشور انتخاب کنند و کشور را به سمت امنیت، رشد و عدالت اجتماعی سوق دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha