جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دولت نیجریه از این پس از مراکز دینی نیز مالیات می‌گیرد

حوزه/ نمایندگان مجلس ایالتی نیجریه با تصویب لایحه جدیدی از این پس از مراکز مذهبی چون مساجد و کلیساها نیز مالیات دریافت خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نمایندگان مجلس ایالتی لاگوس در نیجریه با تصویب لایحه جدیدی از این پس از مراکز مذهبی چون مساجد و کلیساها نیز مالیات دریافت خواهند کرد.

نمایندگان مجلس لاگوس مدعی شدند مساجد و مراکز مذهبی نباید از دادن مالیات استثنا باشند زیرا بسیاری از این اماکن مذهبی درآمدزایی دارند و دولت می‌تواند از این بودجه بهره‌مند شود.

موداشیرا اوباسا سخنگوی مجلس لاگوس گفت: این لایحه جدید به منظور افزایش درآمدهای دولت به تصویب رسیده است. ما تنها می‌توانیم سازمان‌های غیردولتی و عام المنفعه را از پرداخت مالیات استثنا کنیم.

این لایحه برای دور دوم مذاکرات پنجشنبه در مجلس ایالتی لاگوس ارائه شد، در همین راستا لایحه مربوط به مالیات زمین، به تصویب رسیده در سال 2001 لغو شده و لایحه جدید 2017 جایگزین گردید.

با تصویب این لایحه جدید 300 هزار مکان و مرکز مذهبی در منطقه ای با جمعیت 2 میلیون نفر، از این پس باید به دولت مالیات داده و هزینه استفاده از زمین مسکونی را پرداخت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha