جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بجنورد گفت: در جریان فتنه ۸۸ کسانی که در سنگر مبارزه با نظام بودند، موضوعی به‌جز حذف ولایت فقیه و براندازی نظام اسلامی را پیگیری نمی‌کردند و تنها می‌خواستند به این خواسته دست یابند.

حجت‌الاسلام‌ موسی دانش‌طلب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با بیان اینکه حماسه 9 دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بعضی مواقع در این درگیری‌ها نقطه عطفی وجود دارد که این نقطه عطف نیاز به یادآوری دارد و باید ثبت و در تاریخ بماند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی، روزی برای یادآوری بصیرت بود که امیدواریم همین راه و پشتیبانی از ولایت‌فقیه ادامه داشته باشد، افزود: یادآوری این حماسه بزرگ این است که به بصیرت افراد جامعه افزوده شود و تمام مردم بدانند که انقلاب ما دشمنانی دارد که به دنبال ضربه زدن و از بین بردن آن هستند ازاین‌رو همچنان به دنبال ایجاد فتنه‌های جدید در جامعه هستند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب تصریح کرد: در جریان فتنه ۸۸ کسانی که در سنگر مبارزه با نظام بودند، موضوعی به‌جز حذف ولایت فقیه و براندازی نظام اسلامی را پیگیری نمی‌کردند و تنها می‌خواستند به این خواسته دست یابند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 برآیند چندین ماه تلاش و زحمت بود و ناگهانی پیش نیامد، گفت: عده‌ای در سال‌های گذشته نتوانستند واقعیت‌های انتخابات را درک کنند و نه به قانون سرسپرده شدند و نه مطالبات مردمی را به‌صورت جدی در نظر گرفتند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بجنورد اظهار داشت: در جریان فتنه کسانی که در سنگر مبارزه با نظام بودند موضوعی به‌جز مبارزه و براندازی حکومت اسلامی را پیگیری نمی‌کردند و تنها می‌خواستند به این خواسته دست یابند.

وی با اشاره به تسلط آمریکا بر سران فتنه گفت: ارتباطاتی که بر همگان ثابت شد، هماهنگی سران فتنه با این کشور را نشان می‌داد و یقیناً مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را که در اهداف خود دارند تنها با نیت از بین بردن نظام است.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب خاطرنشان کرد: براي رسيدن به بصيرت نيازمند محوري به نام ولايت هستیم و اگر روزي ولايت و مودت را از ما بگيرند در حقيقت ما را از بصيرت، صداقت و استقامت ساقط می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha