جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، با حضور پرشور، روحانیون، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی، در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه، دقایقی پیش، با حضور پرشور و منسجم، روحانیون، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی، در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با شعارهایی در حمایت از ولایت ‌فقیه «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و همچنین «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، و ...، وفاداری خود به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا را اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم یاد حماسه‌آفرینی ملت ایران در از بین بردن فتنه 88 را گرامی داشتند و ضمن اعلام میثاق خود با ولایت، بار دیگر بر دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی تأکید کردند و خواستار محکومیت سران فتنه شدند.

مردم ولایت مدار و انقلابی با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، نسبت به سیاه نمایی ها و تبدیل برخی افراد به اپوزیسیون‌ اعلام انزجار کردند.

همچنین در این مراسم مستند «پرتگاه» با موضوع فتنه 88 و کلیپی از گزیده بیانات مقام معظم رهبری درباره وقایع سال 88 و اردوکشی خیابانی فتنه‌گران پخش و درخصوص پیامدهای منطقه‌ای فتنه 88 و اینکه فتنه کشور را به لبه پرتگاه برد، تأکید شد.

در این مراسم آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو خبرگان رهبری به ایراد سخن خواهد پرداخت.

 

                           

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha