پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ گرامیداشت حماسه ۹ دی‌، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر این که اجازه نخواهیم داد حسین زمان، تنها بماند، قرآن پاره پاره شود و ارزش ها مورد استهزاء دشمن قرار گیرد، گفت: ما با دشمن در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست مبارزه خواهیم کرد و این مبارزه تا نابودی همه نقشه های دشمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله محسن اراکی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران، با اشاره به آیه شریفه «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»، اظهار داشت: می‌خواهند نور خدا را با نهادشان خاموش کنند لیکن اراده خدا بر این تعلق گرفته است که نور خدا تمام کند و سرانجام نور الهی موجب می‌شود که جبهه ایمان پیروز شود.

 وی با بیان اینکه سرانجام پیروزی کامل نصیب جبهه ایمان خواهد شد، افزود: ملت ایران ملتی است که در خط علی  و در یاری خط رسول الله (ص) آنچنان پایدار و ثابت قدم خواهد ماند تا ابولهبان و  ابوسفیان‌های زمان را نابود کند و تا نابودی کامل آنان، دست از مبارزه، جهاد، قیام و ایستادگی بر نخواهد داشت.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: ما فرزندان کربلاییم، فرزندان مقاومت و ایثاریم، ما ملتی هستیم که چهل سال ایثار کرده و امروز همچنان در این راه ایستادگی می‌کنیم؛ دشمن بداند که توطئه‌ها، فریبکاری‌ها و فتنه انگیزی‌های او در اراده این ملت خللی به وجود نخواهد آورد.

 عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که ما دست فتنه را خوانده ایم، افزود: ما تجربه هزار و چند صد ساله مقاومت در برابر فتنه‌ها داریم، ما در برابر معاویه ها، طاغوت ها و آمریکا ایستاده ایم و ایستادگی خواهیم کرد و تا آمریکا و قدرت‌های بزرگ را از ملتمان و از آسیب رسانی به انقلابمان مأیوس و ناامید نکنیم، دست از مبارزه و مقاومت برنخواهیم داشت.

 وی ادامه داد: ما هزار و ۴۰۰ سال است در محاصره اقتصادی هستیم، شما تاریخ را بخوانید، ببینید شیعیان علی (ص) در طول تاریخ چگونه مبارزه و ایستادگی کردند، آمریکا شیعه علی(ع) را نمی‌شناسد.

 آیت الله اراکی تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد که تجربه های پیشین توطئه های دشمنان دوباره تکرار شود. اجازه نخواهیم داد حسین زمان تنها بماند و قرآن پاره پاره شود و ارزش ها مورد استهزاء دشمن قرار گیرد؛ ما فضای مجازی را اصلاح خواهیم کرد و با دشمن در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست مبارزه خواهیم کرد و این مبارزه تا نابودی همه نقشه های دشمن ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما، دولت، مردم، همه جناح‌های انقلابی و همه کسانی که به پای این انقلاب ایستاده اند امروز نیز همچنان ایستادگی می کنند، اظهار داشت: ملتی که بهترین ها را در راه اهداف خود تقدیم کند هرگز شکست نخواهد خورد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: دشمن بداند که نمی‌تواند در صفوف به هم پیوسته ملت ما شکاف ایجاد کند.

 وی تأکید کرد: ما می‌دانیم دشمن بار دیگر قصد ایجاد فتنه در بین ملت ما دارد و امروز از طریق فضای مجازی، تحریم اقتصادی و توطئه‌های داخلی سعی دارد، فتنه جدیدی علیه ملت ما تحمیل کند، اما ملت ایران هوشیار است.

 آیت الله اراکی افزود: ملت ما، ملت نهم و نوزدهم دی ماه است، ملتی عاشورایی، حسینی، فاطمی و علوی است و ملت علوی در برابر دشمن شکست نخواهد خورد و این را خدا فرموده است.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: ما یقین به پیروزی داریم و شک نداریم که در آینده‌ای نزدیک، بینی دشمن را در همه عرصه‌ها به خاک خواهیم مالید.

 عضو خبرگان رهبری یادآور شد: ملت ما در عرصه‌های مختلفی، چون فضای مجازی، تهاجم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و فتنه‌های سیاسی و همچنین توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ملت ایران به پای دین، عفاف و ارزش‌های اسلامی خون داده است و همچنان این راه را ادامه می‌دهیم و برای شهادت در این راه ایستاده ایم.

 وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با جنگ فرهنگی و اقتصادی توطئه‌های گوناگونی بین ما، خدا، علی (ع) و قرآن فاصله بیندازند، گفت: این ملت در برابر تمام این مکرها، ایستاده است.

 آیت الله اراکی با اشاره به شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» افزود: این یک الهام الهی است که بر زبان مردم جاری شده و مفهوم آن، این است که علی زمان هیچ گاه تنها نمی‌ماند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: ملت ما ملت کار، مقاومت، توحید، اندیشه و ابتکار است، ملتی که پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم از آن نام برده است.

 آیت الله اراکی اظهار کرد: در قرآن آمده است «‌ای کسانی که ایمان آورده اید اگر شما به دین خدا پشت کنید و رسول و قرآن را تنها بگذارید، بدانید در آینده خداوند متعال قومی را می‌آورد که خدا آن‌ها را دوست دارد و آن‌ها نیز خدا را دوست دارند». این ملتی است که از جهاد خسته و فرسوده نمی‌شوند و از ملالت دشمنان نمی‌هراسد و این قوم، قوم سلمان فارسی است.

وی در پایان با بیان اینکه ما به آمریکا و دشمنان انقلاب می گوییم «آزموده را آزمودن خطاست»، گفت: آمریکا در توطئه های داخلی بعد از انقلاب، در 8 سال دفاع مقدس، فتنه 88، و... ملت ایران را آزمود، اما ملت ما همه این توطئه ها را خنثی کرد و امروز نیز با بصیرت کامل در مقابل دشمنان ایستاده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha