شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان گفت: ۹ دی روز حضور عاشورایی ملت بزرگ ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه 9 دی یادآور حضور به موقع و زمان شناسانه ملت ولایی ایران اسلامی در دفاع از ارزشها و آرمان های اسلام و انقلاب است، گفت: 9 دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت و دشمن شناسی است .

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی دارای مولفه های بسیاری است، افزود: شناخت فتنه و ریشه های آن، بازیگران صحنه فتنه و چگونگی مهار فتنه از جمله مولفه هایی است که همواره برای مردم بابصیرت ایران اسلامی درس عبرت است .

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه 9 دی روز بلوغ سیاسی و همبستگی مردم با ولایت، عزت و سرافرازی ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: 9 دی نقطه عطف و روز سرنوشت سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در اذهان همگان باقی خواهد ماند .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه این روزها مردم به بهانه های گوناگون تجمع می کنند افزود:نظام اسلامی ایران هرگز با این بادها و توطئه های دشمن نخواهد لرزید و با تمام توان مدافع ارزش های ناب اسلام است .

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز حمایت ایران اسلام از مبارزان یمن استکبار جهانی و آل سعود را به وحشت انداخته است، گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی مدافع حقوق ملت های مظلوم و مسلمان جهان است و با تمام توان از آنان حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha