شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوایی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین نوایی با بیان اینکه امروز انتظار مردم از دولتمردان این است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دقیق اجرا کند تا از تنگناهای اقتصادی خارج شوند، گفت: زیر سؤال بردن کارآیی نظام در افکار عمومی، فتنه جدید دشمن برای نابودی انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر نوایی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در مسجد انقلاب بجنورد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در صحنه دشمنان را مأیوس و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان افزود: مهم‌ترین عامل اقتدار یک کشور حضور مردم است و دشمنان بعد از ۹ دی متوجه شدند که مردم با قوت و قدرت پای نظام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 چند نکته عبرت‌آموز برای ایران اسلامی داشت، گفت: یکی اینکه دشمنان برای نابودی نظام اسلامی متحد شدند و دیگر اینکه همیشه افراد جاهل و نادان، آلت دست افراد و دولت‌های تزویر گر و شیطان‌صفت هستند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه و انبوه خود در میدان دفاع از انقلاب در مقابل دشمنان و فتنه گران ایستادند و جلوی فتنه را گرفتند و اجازه ندادند که دشمنان بهره‌برداری بیشتری انجام دهند، مردم با حرکتی انقلابی حماسه 9 دی را رقم زدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوایی با بیان اینکه مردم در 9 دی پشتیبانی محکم خود را از نظام، انقلاب و رهبری اعلام کردند، اظهار داشت: مردم با این حضور دشمن‌شکن، حمایت از  انقلاب اسلامی که متعلق به خودشان است را نشان دادند و این حرکت عمیق و با بصیرت مردم باید ادامه داشته باشد تا شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم.

وی  با بیان این‌که ملت ایران برای حراست از آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و ارزش‌های نظام تا پای جان آماده‌ جان‌فشانی هستند، افزود: حماسه نهم دی یکی از روزهای پرافتخار تاریخ ملت ایران است و این خروش ملت بار دیگر توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: همواره مردم در شرایط سخت ایستادند و جلوی انحرافات عمیق را گرفتند، مردم پاسدار انقلاب اسلامی هستند و دشمن را مأیوس خواهند کرد، بعد از 9 دی دشمنان متوجه شدند که کاری از دست آن‌ها ساخته نیست و فتنه پایان یافت، هر سال باید 9 دی را گرامی داشت و با عظمت برگزار کرد تا تجربه‌ای برای آیندگان باشد که دچار اشتباه نشوند.

وی با بیان اینکه امروز انتظار مردم خراسان شمالی از دولتمردان این است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را دقیق اجرا کنند تا مردم از تنگناهای اقتصادی خارج شوند، خاطرنشان کرد: زیر سؤال بردن کارآیی نظام و مسئولان در افکار عمومی، فتنه جدید دشمن برای نابودی انقلاب است.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: حماسه 9دی الگوی مناسبی برای رهایی نسل امروز و آینده از چالش‌های پیش رو است به شرط آنکه به بصیرت خود بیفزایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha