جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که ملت ایران اجازه نخواهند داد توطئه خطرناک آمریکا صهیونیستی در داخل کشورمان عملیاتی شود، گفت: این ملت هوشیارانه و با بصیرت کامل در جامعه حضور دارند و هیچ گاه فریب دروغ پراکنی و تبلیغات منفی آنها علیه انقلاب را نخواهند خورد.

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی نهم دی ملت ایران، این روز ارزشمند و ماندگار را نماد بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری دانست.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در مراسم بزرگداشت نهم دی، این حضور را تجدید پیمانی با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی علیرغمر همه مشکلات موجود باز هم با حضور گسترده خود در راهپیمایی امروز حماسه ساز شدند، تصریح کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب خواهند ماند و لحظه ای از مسیر انقلاب خارج نخواهند شد.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری افزود: ملت ایران اسلامی در همه صحنه ها با پشتیبانی از ولی فقیه در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی مشارکت فعال داشته و در هر مقطع زمانی که نیازی به حضور بود عاشقانه و با صلابت به صحنه آمدند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که در حماسه نهم دی مردم با وحدت رویه در سایه اطاعت از ولی فقیه توطئه های دشمنان را خنثی و دست آنها را از کشور کوتاه کردند، گفت: این روز تاریخی در واقع تجلی عشق و ارادت قلبی مردم بصیر و با شعور ایران اسلامی به نظام اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام بود.

وی به رشادت های ملت ایران در سه دهه گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: نهم دی یکی از آن قله های پر افتخاری است که ملت ایران فتح کردند و حال آن که این ملت نجیب در گذشته نیز با فتوحات خود دشمن را عصبانی و خاطره بسیار شیرینی برجای گذاشتند.

حجت الاسلام صالحی، حماسه نهم دی را نشانه بصیرت مردم دانست و با بیان این که این روز تاریخی آتش فتنه را خاموش کرد و موجب شد یأس در دل دشمنان اسلام خانه کند، گفت: ملت بزرگ ایران در این روز با عظمت درک بالای سیاسی خود را به دنیا نشان دادند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری در ادامه سخنان خود با انتقاد از حضور کمرنگ مسؤولان اجرایی استان در بزرگداشت این حماسه تاریخی ملت ایران افزود: متأسفانه علیرغم این که مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت بزرگداشت و حضور گسترده حماسه نهم دی تأکید کردند، اما امروز شاهد عدم حضور مسؤولان استان در بزرگداشت این حماسه ماندگار مازندران بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم هوشیار، با بصیرت و انقلابی ما باز هم همانند گذشته ثابت کردند که در دفاع از انقلاب و رهبری پیشگام تر از مسؤولان و خواص هستند، تصریح کرد: متأسفانه مسؤولان در هر برنامه بی اهمیتی حضور پیدا می کنند، اما امروز در چنین مراسم مهمی حضور پیدا نکردند.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که حماسه نهم دی یادآور مقابله مردم  با دشمنان داخلی و خارجی که چشم طمع به سقوط نظام اسلامی داشتند است، تصریح کرد: مردم نشان دادند برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حضوری فعال دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران از حماسه نهم دی سال 88 به عنوان یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی در تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: حماسه مردمی نهم دی حرکتی اثر گذار در دفاع از نظام اسلامی بود.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) با بیان این که همه باید تلاش کنیم تا دوباره امید، رونق و شکوفایی به کشورمان بازگردد، بیان داشت: امروز علیرغم همه تهدید و تحریم های دشمنان، جمهوری اسلامی ایران یک کشور مقتدر در جهان به شمار می رود.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که صیانت از انقلاب و آرمان ها و ارزش های آن همواره باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: بزرگداشت حماسه عظیم نهم دی نیز یکی از راه های مهم حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب است که امروز شاهد ظهور و بروز آن بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت ایران اجازه نخواهند داد توطئه خطرناک آمریکا صهیونیستی در داخل کشورمان عملیاتی شود، گفت: این ملت هوشیارانه و با بصیرت کامل در جامعه حضور دارند و هیچ گاه فریب دروغ پراکنی و تبلیغات منفی آنها علیه انقلاب را نخواهند خورد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha