چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امیری فراهانی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مدیریت جهادی را لازمه حل مشکلات کشور دانست و گفت: مردم با مشکل بیکاری و معیشت روبرو هستند و اگر دولت به مشکلات آنان رسیدگی نکند، ما نمایندگان برخورد قانونی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، احمد امیرآبادی فراهانی، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که با حضور طلاب، اساتید، مدیران مدارس علمیه قزوین و اقشار مختلف استان برگزارشد، ضمن گرامیداشت این حماسه ماندگار، گفت: وقتی انقلاب همه اهدف و منافع آمریکا را به خطر انداخت، شیطان بزرگ با نقشه های مختلف مانند تحمیل جنگ، ترور و شبیخون فرهنگی تلاش کرد، جوانان را از انقلاب جدا کند و برای تغییر سبک زندگی وارد میدان شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی با انقلاب های مخملی در برخی کشورها به نتیجه رسیدند و حکومت ها را در دست گرفتند، فکر کردند در ایران هم موفق می شوند، اما تصور نمی کردند مردم در صحنه هستند.

وی ادامه داد: باید بدانیم چرا قبل از  فتنه ۸۸ حضور افراد انگلیسی در کشور بیشتر می شود، در حالی که همواره انتخابات در ایران با حضور عوامل اجرایی و نظارتی بدون هیچ مشکلی برگزار شده، موضوع تقلب را مطرح می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت ایران هوشیار و بیدار است و به فتنه گران و حامیان آنها سیلی محکم می زند و همه بدانند برای دفاع از آرمانهای امام و رهبری ایستاده ایم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهمترین رسالت انقلاب ما مبارزه با تبعیض و بی عدالتی است و با فریاد مرگ بر آمریکا در برابر هر گونه ستمگری خواهیم ایستاد. امروز با ایستادگی شما مردم ایران، فلسطین، سوریه و لبنان جبهه مقاومت تقویت شده و لذا امریکا دنبال تفرقه میان مردم است.

امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: آمریکا همچنین توطئه ای دیگر در صدد ایجاد اسرائیل دوم در منطقه بود که قائله کردستان عراق را ایجاد کرد، سپس با کمک عربستان سعودی موضوع نخست وزیر لبنان را پیاده کرد و آنگاه سراغ موضوع تغییر پایتخت قدس رفت تا نقشه دیگر خود را پیاده کند اما فکر نمی کرد با اینهم مخالفت مسلمانان روبرو شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما می دانیم مردم در سختی معیشت و اقتصادی هستند، اما باید هوشیار باشیم و فریب توطئه گران را نخوریم، عنوان کرد: باید با مدیریت جهادی، تلاش شبانه روزی و همت راسخ برای حل مشکلات مردم همت کنیم تا رضایت آنان جلب شود.

وی در پایان گفت: دشمن به دنبال ایجاد بلوا و آشوب در کشور است و ما می دانیم مردم با مشکل بیکاری و معیشت روبرو هستند و اگر دولت به مشکلات مردم رسیدگی نکند ما نمایندگان هم برخورد قانونی می کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha