سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد

حوزه/ عضو عالی هیأت حل اختلاف قوای سه‌گانه با تأکید براین که همه جریان های سیاسی معتقد به نظام، به راه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب باید در کنار هم و باهم قدم بردارند، گفت: اگر وحدت و همبستگی داخلی در کشور حاکم باشد، دشمنان به طور حتم راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امروز در راهپیمایی حماسه نهم دی ساری، از نهم دی ماه به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: حضور امروز ملت ایران در این راهپیمایی عظیم نشان دادن وحدت و همدلی مردم به جهانیان بود.

وی با بیان این که در قرآن کریم به صبر فردی و جمعی اشاره شده است، افزود: هیچ جامعه و انسانی نمی تواند در عالم به سعادت ، عزت و قدرتی دست یابد مگر آنکه راه درست را تشخیص داده  و بر آن صبر کند.

عضو عالی هیأت حل اختلاف قوای سه‌گانه با تأکید براین که اهل ایمان باید در راه شناخت، بصیرت و معرفت گام بردارد، بیان داشت: انسان های مؤمن باید ایمان را نماد معرفت، عقلانیت و بصیرت بدانند.

وی با اشاره به این که در حالی جامعه با مشکلات اقتصادی مواجه است باید با فکر و مشورت راه درست را انتخاب کرد و در این راه صابر بود، تصریح کرد: امروز صبر باید در همه مراحل زندگی جزء اولویت های مردم به ویژه نسل جوان قرار گیرد.

عضو شورای حوزه علمیه تهران با بیان این که صبر رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی ما در برابر دشمن شد، گفت: در کنار صبر فردی جامعه باید از صبر جمعی برخوردار بود  تا موفقیت به دست  بیاید.

وی بر ضرورت وحدت و همبستگی داخلی برای رفع مشکلات جامعه تأکید کرد و افزود: به واسطه صبر جمعی است که مردم با هم در صحنه ها حضور می یایند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که امروز ملت های منطقه نیز اگر می خواهند به قدرت و عزت دست پیدا کنند باید صبور باشند، تصریح کرد: امروز ملت ما نیز به دلیل صبر و استقامتی که از خود نشان داده به جایگاه امروز دست پیدا کرده است.

وی به تلاش های بین المللی برای نابودی سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: وحدت و همبستگی امت اسلامی موجب شکست توطئه دشمنان در منطقه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که قدرت امروز امت اسلامی ثمره حضور و صبر جمعی بود، افزود: وحدت و همبستگی به همراه صبر جمعی موجب پیروزی امت اسلامی در برابر توطئه غرب در منطقه شده است.

عضو عالی هیأت حل اختلاف قوای سه‌گانه همچنین صبر جمعی را راه حلی مناسب برای معضلات فرهنگی دانست و تصریح کرد: معضلات فرهنگی ما با صبر جمعی به فرصت تبدیل خواهد شد. 

وی با تأکید براین که همه جریان های سیاسی معتقد به نظام، به راه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب باید در کنار هم و باهم قدم بردارند، خاطرنشان کرد: اگر وحدت و همبستگی داخلی در کشور حاکم باشد دشمنان به طور حتم می توانند به پیروزی های بیشتری دست پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با بیان این که دشمنان صبر زیادی دارند و با پافشاری بر آن از توطئه های خود دست بر نمی دارند، تصریح کرد: اگر امت اسلامی می خواهند در برابر توطئه دشمنان پیروز شوند باید وحدت و همدلی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز آمریکا با تمام قدرت درکنار چکمه پوشان رژیم صهیونیستی ایستاده و بر اهداف نامشروع خود پای می فشارد، گفت: این کشور مستکبر حتی حاضر نیست از موقعیت حساس سیاسی، اقتصادی و منطقه ای ایران چشم بپوشد.

عضو عالی هیأت حل اختلاف قوای سه‌گانه در ادامه سخنان خود به فداکاری های مدافعان حرم اشاره کردو افزود: مدافعان حرم با ایستادگی خود تروریست ها و مزدوران آمریکا را در منطقه شکست دادند و این ثمره ایستادگی و صبر جمعی بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ما هنوز در آغاز راه هستیم و تنها چهل سال از عمر انقلابمان گذشته است، یادآور شد: با قدرت هایی روبرو هستیم که بیش از چند قرن از عمر استعمارگری آنان سپری شده و چند صد سال است که ثروت های منطقه را  تاراج کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در بخش پایانی سخنان خود رهبر معظم انقلاب اسلامی را شخصیتی عالی قدر، هوشمند و مدیری قدرتمند برای امت اسلام معرفی کرد و گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب صبر جمعی ملت ایران و امت اسلام برای پیروزی بر استکبار جهانی و محو رژیم صهیونیستی و خلق قدرت برای  امت اسلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha