پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسنی

حوزه/ حجت الاسلام حسنی گفت: حضور روحانیان و مبلغان به مناطق محروم سبب تقویت انقلاب، و زنده شدن امید در مردم می شود و ظرفیت ها و استعداد های منطقه شناسایی و شکوفا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام علی حسنی، صبح امروز در مراسم تجلیل از روحانیان اردوهای جهادی و راهیان نور گفت: 9 دی 88 جواب قاطع و دندان شکن از سوی مردم انقلاب ایران به دشمنان اسلام بود.

وی تصریح کرد: عده قلیلی که دست نشانده دشمنان اسلام و سیاست زده های داخلی بوده و قصد ضربه وارد کردن به نشام مقدس جمهوری اسلامی را دارند، اما حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی نقشه های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان استان همدان با اشاره به این که اردوهای جهادی دارای آثار و برکات معنوی فراوانی است، افزود: از آثار این اردو ها می توان به تکلیف محوری، بهره مندی از فضای معنوی و خودسازی، افزایش توان مسؤلیت پذیری و مدیریتی اشاره کرد.

حجت الاسلام حسنی گفت: حضور روحانیان و مبلغان به مناطق محروم سبب تقویت انقلاب و روحیه مردم می شود و ظرفیت ها و استعداد های منطقه شناسایی و شکوفا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: از دیگر آثا و برکات اردوهای جهادی این است که تلنگری به مسؤولان خواهد بود، به صورتی که می بینند گروه کوچک مبلغان جهادی توانسته، خدماتی خوبی را به یک منطقه محروم ارائه دهد و به تبع در این راستا فعالیت خواهند کرد.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان استان همدان در پایان گفت: بسیج طلاب و روحانیان استان سال گذشته 250 نفر را در قالب اردوهای جهادی به صورت اردهای 3 و 7 روزه و 400 نفر را به اردوهای راهیان نور اعزام کرد و امسال تاکنون 300 نفر را به اردوهای جهادی و 190 نفر را به اردوهای دانش آموزی راهیان نور اعزام کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha