جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان - مدیر حوزه خواهران همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان به حوادث روزهای اخیر اشاره و تصریح کرد: ما با آزادی در چارچوب موافقیم و از دولت می خواهیم که مشکلات مردم در زمینه معیشت و تورم را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن فاضلیان، مدیر حوزه علمیه خواهران همدان، ظهر امروز در جمع راهپیمایان نهم دی در همدان، با اشاره به اهمیت این حماسه در تارخ کشور، اظهار داشت: نه دی روز تجلی بصیرت در تاریخ زرین ایران اسلامی است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران روزهای سختی را گذرانده است، افزود: مردم با صبر و تبعیت از ولایت توانسته اند از انقلاب اسلامی در همه ادوار دفاع و صیانت کنند.

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: کسانی که در قشر مردم متدین ایران اسلامی در پی آشوب هستند بدانند که نهال انقلاب بارور شده است و کسی نمی تواند در برابر اراده مردم ولایتمدار ایستادگی کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان، نه دی را روز تبیین شعار آزادی در ایران اسلامی دانست و گفت: مردم در روز نه دی  گفتند که ما طرفدار آزادی هستیم و آزادی را می خواهیم که در چارچوب قانون باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین فاضلیان به حوادث روزهای اخیر هم اشاره و تصریح کرد: ما با آزادی در چارچوب موافقیم و از دولت می خواهیم که مشکلات مردم در زمینه معیشت و تورم را برطرف کند.

وی در پایان تاکید کرد: در قوانین نظام جمهوری اسلامی آزادی تبیین شده و جایگاه خود را دارد، اما ساختارشکنی جایگاهی ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha