جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ایران

حوزه/ احمد الرامی در ديدار رایزن فرهنگی كشورمان در سوئد گفت: ایران اسلامي پرچمدار وحدت و مقاومت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد الرامی، روزنامه‌نگار و نویسنده مشهور مغربی که میهمان اجلاس «وحدت اسلامی» در تهران بود با سیدعبدالمجید میردامادی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استکهلم دیدار و گفت‌وگو کرد.

الرامی در سخناني، اجلاس تهران را بسیار موثر و کارآمد در قلمرو وحدت اسلامی عنوان كرد و گفت: امروز با توجه به جریان استکباری که آمریکا و اسرائیل در جهان ایجاد کرده‌اند، پاسخی به این گونه اقداماتی بود كه در پس آن اهداف شومی نهفته است.

اين روزنامه‌نگار تأکید کرد: حقیقت این است که آنچه امام خمینی (ره) در آغاز انقلاب اسلامی زمینه‌های آن را فراهم آوردند، به خوبی در ایران و جهان در حال شکل‌گیری و گسترش است. ايشان با ایجاد نهادها و مؤسسات فکری ـ فرهنگی بستر وحدت اسلامی را فراهم كرد.

وي افزود: در اجلاس «وحدت اسلامی» در تهران تمامی شخصیت‌های حوزه دینی و دانشگاهی شرکت‌كننده، از وحدت نظر پیرامون مسئله وحدت اسلامی برخوردار بودند.

اين روزنامه‌نگار ضمن تقدیر و تجلیل از دست اندرکاران این اجلاس، آن را بسیار سودمند، سازنده و مثبت دانست و از دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالي) با عظمت یاد کرد.

وی همچنين، گفت: وحدت و مقاومت دو اصل پذیرفته شده اسلامی است که ایران اسلامی پرچمدار این دو نهضت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha