شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه رامسر

امام جمعه رامسر با اشاره به این که امروز عده ای در حال تزریق ناامیدی در جامعه هستند، گفت: وظیفه ما این است که روشنگری کنیم، زیرا جریان اصیل انقلابی بر گرفته از اندیشه های امام و اسلام است و نباید بگداریم این آب زلال گل آلود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام رضایی، امام جمعه رامسر امروز در بزرگداشت حماسه نهم دی با گرامیداشت یاد و خاطره این حماسه تاریخی گفت: نهم دی برگ زرینی و خط بطلانی شد بر تفکراتی که فکر باطل داشتند و در این بین این مردم بودند که پای ارزش های انقلاب ایستادند.

وی با بیان این که در فتنه سال ۸۸، فتنه گران و عوامل خودفروخته آنان مشکلات بسیاری را برای کشور به وجود آوردند، افزود: نهم دی آن سال روز خروش مردم انقلابی و تجلی بصیرت مردم بود.

امام جمعه رامسر بیان کرد: با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب بیان می کردند که اعتراضات را از راه قانونی دنبال کنید، اما برخی ها تمکین نکردند و این باعث شد که برخی منافقان و خود فروخته های داخلی علیه نظام و مردم اغتشاش کنند.

وی تصریح کرد: وقتی به مقدسات دینی مردم در روز عاشورا اهانت شد رنگ غیرت مردم به جوش آمد که در تاریخ انقلاب سابقه نداشت و موجب خلق حماسه عظیم و مردمی نهم دی شد.

حجت الاسلام رضایی گفت: نهم دی روز برهم زدن تمام معادلات پیچیده دشمنان ما بود و این معادلات مسیر انقلاب را روشن کرد و چیز مبهمی در این بین باقی نماند.

امام جمعه رامسر با بیان این که با لبریز شدن صبر مردم در سال 88، حماسه عظیم نهم دی خلق شد، بیان داشت: آن حماسه عظیم و ماندگار روز مربندی صحیح جریان انقلابی و غیر انقلابی بود.

وی با انتقاد از برخی صف بندی ها در کشورمان، وجود آنها را موجب بروز برخی مسائل حاشیه در کشور دانست و خاطرنشان کرد: صف بندی ها باید در قالب انقلابی و غیر انقلابی جای بگیرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان این که انقلاب اسلامی برای خود تنها یک گفتمان، تراز و روایت گر دارد و آن هم مقام معظم رهبری هستند، بیان داشت: همه باید تکلیف خود را روشن کنند زیرا شاخص های انقلابی گری تنها نگاه به رهبری انقلاب است و باید پشت رهبری حرکت کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پس از گذشت هشت سال از جریان فتنه هنوز هم برخی ها نام فتنه را نیاورده اند، افزود: این در حالی است که دنیا این را فهمید، اما برخی نمی خواهند متوجه بشوند.

امام جمعه رامسر در ادامه سخنان خود گفت: وقتی از مجاری غیر قانونی اعتراض ها دنبال می شود مردم ضرر می کنند و در این بین برخی از راه غیر قانونی مردم را تحریک کردند و به دنبال براندازی بودند.

وی با بیان این که صف بندی کاملاً مشخص است و ما هر گونه تشریح مبانی انقلاب که مقابل خط رهبری باشد را محکوم می کنیم، خاطرنشان کرد: سه دهه مقام معظم رهبری این سکان را در اختیار دارند و دوست و دشمن به مدیریت خوب ایشان اعتراف کردند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که آغوش انقلاب اسلامی همواره باز است، خاطر نشان کرد: اگر کسی به انحراف رفته، آغوش انقلاب برای توبه و اظهار ندامت باز است، اما اگر کسی با بی بی سی هم صدا است، مردم ما ثابت کرده اند که در مقابل آنان ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: جریان فتنه یک جریان خاموش نیست و هرگز در طول تاریخ اسلام و انقلاب برای کسانی که فتنه کردند، تمام نشدنی است و فتنه آتشی در زیر خاکستر است.

وی با بیان این که امروز بیشتر از هر دورانی به هوشیاری نیاز داریم، تاکید کرد: باید ببینیم امروز چه کسانی نارضایتی عمومی را دامن می زنند، ما نباید بگذاریم فتنه ای مانند سال ۸۸ بیاید و هشت ماه کشور را برهم بزند، بلکه باید فتنه های دشمنان را در نطفه خفه کرد.

امام جمعه رامسر با اشاره به این که امروز عده ای در حال تزریق ناامیدی در جامعه هستند، افزود: وظیفه ما این است که روشنگری کنیم، زیرا جریان اصیل انقلابی بر گرفته از اندیشه های امام و اسلام است و نباید بگداریم این آب زلال گل آلود شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha