پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حاجی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که ما سختی‌ها و مشکلات را می‌بینیم و ملت آزمون‌های زیادی را گذرانده است، گفت: مسئولان خود را خدمتگزار مردم بدانند و هر کسی در مقابل انقلاب و رهبری بایستد، می‌شکند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، در میدان انقلاب اصفهان،‌ اظهار کرد: مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در حماسه 9 دی به میدان آمدند تا در برابر بزرگ‌ترین تهاجمی که آمده بود نور انقلاب را خاموش کند، بایستند و این خواسته دشمنان را به گور فرستاد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، 9 دی را روز تجلی غیرت دینی مردم ایران اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن آمده بود با فتنه انگیزی، بین مردم و ولایت فاصله بیندازد، از دشمن نیز انتظاری جزء دشمنی نمی رود.

وی با بیان اینکه اسلام همیشه با دشمنی دشمنان روبرو بوده است، تاکید کرد: تقابل انقلاب اسلامی با جبهه استکبار پایان پذیر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به طراحی 10 ساله دشمن برای اجرای فتنه 88 در ایران اسلامی، گفت: دعوای ملت در فتنه با چند فریب خورده نبود، بلکه طرف مقابل ما رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است؛ بیش از ۱۶۰ موسسه آمریکایی از سال ها قبل برای تحقق فتنه فعالیت کرده بودند و کلید فتنه از سال 84 در آمریکا زده شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سال 1384 سناتور آمریکایی در کنگره این کشور گفته بود که ما ایران را توسط «جنبش سبز» از بین خواهیم برد، تصریح کرد: آن‌ها از فرهنگ عاشورایی ملت ایران خبر نداشتند و گمان می کردند این فتنه در کشور ما جواب می دهد.

وی با بیان اینکه آن‌ها کار خود را تمام شده می پنداشتند، خاطرنشان کرد: «رهبری» و «مردم تابع ولایت» دو عاملی شد که آن ها نتوانند به خواسته خود که زدن اسلام و ولایت بود، برسند.

وی تاکید کرد: مردم ما همان کسانی هستند که اگر به دین و اعتقاداتشان تعرضی صورت بگیرد، در مقابل همه دنیای آن‌ها می‌ایستند. فریاد ملت ما برگرفته از مکتب عاشورا «هیهات مناالذله» است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، ایستادگی ملت پای ولایت را اولین پیام حماسه 9 دی عنوان کرد و گفت: مردم بصیر ما این پیام را دادند که «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و مقاوم در برابر زیاده خواهی دشمن ایستاده ایم.

وی با بیان این که حماسه نهم دی دارای نکاتی است، افزود: حماسه نهم دی چند پیام داشت که اولین پیام آن به رهبر انقلاب است که مردم ما اهل کوفه و صفین نیستند و تا ابد حافظ دین خود هستند و مردم نشان داده‌اند که از مردم همه دوران ائمه هدی، با بصیرت‌تر و مقاوم‌تر هستند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که هرکسی با هر سابقه و فعالیتی بخواهد نسبت به تدابیر رهبر معظم انقلاب زاویه ای داشته باشد، با خشم ملت روبرو خواهد شد، عنوان کرد: پیام دوم حماسه نهم دی به مسؤولان و رؤسای قوای سه گانه است که فراموش نکنند، سکان‌دار نظام اسلامی، ولایت است و مردم از مسؤولان، فرمان‌برداری کامل از ولایت را انتظار دارند.

وی با بیان اینکه حرف مردم در آن حماسه این بود که نظام اسلامی یاران نظام ولایی است، اظهار کرد: تعیین سمت و سوی نظام ولایی بر عهده ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خطاب به مسئولان تاکید کرد: نوکری به این مردم را مایه افتخار خود بدانید و خود را خدمتگزار آن‌ها بدانید

وی با بیان این که امت اسلامی در حماسه نهم دی ماه و به دور از همه نگاه‌های سیاسی، تصریح کرد: نظام اسلامی، نظام ولایی است و این یعنی سیاست‌گذار و جهت دهنده ولایت است و مسؤولان باید سربازی و فرمانبری کنند و شکر نعمت این امت انقلابی، خدمتگزاری به مردم است و باید نوکری به مردم برایشان افتخاری باشد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که ما سختی‌ها و مشکلات را می‌بینیم و ملت ما آزمون‌ها را از سر گذرانده است، خاطرنشان کرد: هر کسی در برابر انقلاب بایستد، می‌شکند و هر کسی با انقلاب در بیفتد با مردم در افتاده است و قطعاً نابود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که آخرین پیام حماسه نهم دی ماه به مردم و جوانان نسل بعدی بود، در پایان گفت: تا مردم ایستاده‌اند و بصیرت خود را حفظ کرده‌اند دشمن شکست خواهد خورد و در فتنه‌ای که بسیاری از خواص مردود شدند و مردم بازیگر دشمن نشدند و با ولایت محوری به بصیرت و استقامت رسیدند و علت 40 ساله شدن انقلاب، پیوند امت با ولایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha