پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پژوهش

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری جلسه هم اندیشی معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران این استان، روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خبر داد .

خانم زهرا صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه در  جلسه هم اندیشی 12 معاون پژوهش مدارس علمیه خواهران استان لرستان راهکارهای پژوهش برتر و کارآمد را بررسی خواهند کرد، گفت: این  هم اندیشی با هدف بررسی و آسیب شناسی بخشنامه ها و دستورالعمل های پژوهش های پایانی و همچنین برنامه ریزی ساعات پژوهشی برنامه ریزی شده است .

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان ادامه داد: در این جلسه مشکلات و نقایص برنامه ها و بخشنامه های پژوهشی در اجرا بررسی و جمع بندی خواهد شد و به معاونت پژوهش مرکز منعکس خواهد شد .

وی با بیان اینکه پژوهش ضرورت پاسخ به نیازهای بین المللی است، خاطر نشان کرد: باید با ایجاد شور و انگیزه در بین طلاب در راستای پژوهش های کاربردی حوزویان متناسب با نیاز جامعه قدم برداریم.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه برای تعمیق فرهنگ پژوهش در بین حوزویان باید نظام آموزشی حوزه پژوهش محور باشد، گفت: پژوهش خروجی حوزه است و باید اساتید و دست اندرکاران حوزه های علمیه از همان ابتدا طلاب را با فعالیتهای پژوهشی آشنا سازند و در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ پژوهش در بین طلاب اقدامات چشمگیری را انجام دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha