جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با امروز هوشیارتر و بیدار تر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر باشند، گفت: کسانی که از انقلاب سیلی محکمی خوردند امروز تلاش می کنند تا دوباره فتنه ای جدید را در کشور راه بیاندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم و حماسه ماندگار تأکید کرد.

وی با اشاره به این که اگر آن حماسه تاریخی نبود فتنه گران همچنان به فتنه انگیزی خود در داخل ادامه می دادند، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان بار دیگر با خلق حماسه نهم دی در آن امتحان بزرگ قبول شدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خسارت هایی که فتنه گران به کشورمان وارد کردند به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست، خاطرنشان کرد: طعم یک انتخابات 40 میلیونی با مشارکت بالا بر مردم تلخ کردند و آن همه مشکل را به نظام تحمیل کردند.

آیت الله طبرسی حماسه نهم دی را نماد عشق، وحدت و همبستگی مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با خلق آن حماسه ماندگار بصیرت خود را به دنیا نشان دادند.

امام جمعه ساری ادامه داد: عشق مردم به امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در دنیا بی سابقه است و آنان در طول چهار دهه اخیر همواره با پیروی و اطاعت از اوامر رهبری از دین و ارزش های اسلامی دفاع کرده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب سال ها برای تحقق فتنه 88 برنامه ریزی و طراحی کرده بودند، افزود: متأسفانه فتنه گران داخلی و خارجی در جریان حوادث سال 88 خسارت های بسیاری به کشورمان وارد کردند که فراموش ناشدنی است.

وی با بیان این که ایجاد فتنه و آشوب در کشور از قبل از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا طرح ریزی شده بود، بیان داشت: فتنه گران قصد داشتند با جسارت به مقدسات و سردادن شعار هایی علیه انقلاب و نظام زمینه براندازی این نظام را فراهم کنند غافل از اینکه مردم خدا جو و شهادت طلب ایران اسلامی به صورت خودجوش در مقابل توطئه آنها ایستادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با امروز هوشیارتر و بیدار تر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر باشند، تصریح کرد: کسانی که از انقلاب سیلی محکمی خوردند امروز تلاش می کنند تا دوباره فتنه ای جدید را در کشور راه بیاندازند.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران اسلامی در سال 88 حضوری پرشور و معنادار در انتخابات داشتند که این مسأله به ذائقه دشمنان داخلی و خارجی خوش نیامد و دست به فتنه زدند، تصریح کرد: طراحی فتنه 88 در خاج از کشور بود و عروسک‌گردانان واقعی فتنه 88 آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی بودند.

وی از فتنه‌گران به‌عنوان خوارج زمان یاد کرد و با بیان این که متأسفانه خسارت های جبران ناپذیری را به انقلاب و نظام اسلامی تحمیل کردند، خاطرنشان کرد: علیرغم تذکرات و هشدار مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اما فتنه گران از مواضع نادرست خود عقب نشینی نکردند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که فتنه‌گران به مکتب عاشورای امام حسین(ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت کردند، بیان داشت: جریان فتنه و سران آن در عاشورای حسینی به مقدسات دینی ملت ایران اهانت کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که حماسه نهم دی سبب انزوای فتنه گران داخلی و خارجی شد، افزود: همه نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی با آن حضور میلیونی ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان خنثی شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: حرکت خودجوش مردم در نهم دی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و خط بطلانی بر نقشه‌های ده ساله دشمنان دیرین انقلاب کشید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha