جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صدیقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان این که در بعد اقتصادی از عملکرد مسئولان رضایتی حاصل نیست، گفت: مسئولان مربوطه از خواب غفلت بیدار شوند و اقتصاد مقاومتی را عدالت محور بدانند و به سیاست های اقتصادی که مقام معظم رهبری ارائه می دهند، عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خمینی شهر، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت 9دی، اظهار کرد: حکومت های  قبل از انقلاب ننگی بر جامعه و تاریخ بودند، ولی خداوند بر ما منت نهاد و رهبری عنایت کرد که سیره و روش و منش پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) در سیاست او به چشم می خورد.

امام جمعه موقت تهران با مقایسه حکومت طاغوت و حکومت اسلامی، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ حکومت شاهان گذشته، دانشگاه های ایران از داشتن یک نماز جماعت محروم بودیم، اما به لطف حکومت اسلامی در حال حاضر دانشگاهی نیست که نماز جماعت پرشور نداشته باشد. پیشرفت های علمی، استقلال کشور و تامین امنیت از دیگر برکات حکومت اسلامی است.

 حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه در بعد اقتصادی از عملکرد مسئولان رضایتی حاصل نیست، ادامه داد: مسئولان مربوطه از خواب غفلت بیدار شوند و اقتصاد مقاومتی را عدالت محور بدانند و به سیاست های اقتصادی که مقام معظم رهبری ارائه می دهند، عمل کنند.

 وی با تاکید بر این که مدیران باید در تراز انقلاب اسلامی و در اطاعت از ولایت پیشگام باشند، تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند با اجرای اقتصاد مقاومتی، معیشت مردم جزو  اولین نیازهای انسان است، به دست افراد سود جو و استثمارگر نیفتد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸، افزود: سران فتنه، تمام نعمت هایی که خداوند به ملت ایران عنایت کرده است را نادیده گرفتند و دروغی را بین مردم رواج دادند که باعث شکاف در جامعه شد و برخی ها نیز از خط انقلاب فاصله گرفتند.

وی با اشاره به این که سران فتنه با حمایت از دشمنان، مقابله با قانون، تحریک مردم برای تجمع در خیابان ها و  زیر سوال بردن حمایت جمهوری اسلامی از قدس شریف اقدام کردند، گفت: فتنه گران با اهانت به مکتب اهل بیت(ع) و آتش زدن پرچم های اباعبدالله(ع) گفتند که هدفشان براندازی نظام اسلامی است، اما با روشنگری های آگاهانه مقام عظمای ولایت و بصیرت ملت، تهدید آنها به فرصت تبدیل شد و ریشه انقلاب را مقاوم تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان، ایران را کشور امام زمان(عج) خواند و رمز حفظ نظام اسلامی را  بصیرت و آگاهی آحاد مردم  جامعه دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha