پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معلمی

حوزه/ معلمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشروی است، گفت: قریب به ۲۰ سفارتخانه مستقیما فتنه ۸۸ را هدایت می کردند که سفارتخانه های آلمان، انگلیس، فرانسه و ایتالیا مستقیم خط دهی می کردند و درب های خود را برای فتنه گران و آشوب گران باز گذاشته بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محمود معلمی، شامگاه شنبه، به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در گردهمایی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه دشمن  شکست خود را در منطقه به علت وجود سپاه، حزب الله و نیروهای مقاومت می‌داند، اظهار کرد: دشمن در صدد تحریم کاتسا برای سپاه پاسداران برآمد تا در داخل کشور هر ارگانی که به سپاه خدمت رسانی کند، تحریم شود و ما را دچار یک خود تحریمی کند.

وی در خصوص راهکار دشمنان برای مقابله با حشد الشعبی، ابراز کرد: دشمنان به بهانه پایان جنگ، در صدد بیرون راندن حشدالشعبی از عراق برآمدند، در حالی که حشدالشعبی نیروهای خود عراق بودند و بعد که دیدند یک فضاحت سیاسی به بار آمده، نقشه ای کشیدند که عربستان وارد میدان شد و برخی شخصیت های شیعه عراق را دعوت کرد و تا حرف آمریکا را تکرار کنند.

تحلیل گر مسائل سیاسی در رابطه با نقشه دشمنان برای نابودی حزب الله، ادامه داد: عربستان، سعد حریری را که متولد عربستان است دعوت می‌کند و در فرودگاه او را بازداشت و فشار آورند که باید استعفا کند تا لبنان به آشوب کشیده شود و در مصاحبه بگوید حزب الله لبنان نباید مسلح باشد و در دولت نیز مستقر نباشد، اما با هوشمندی سید حسن نصرالله و اتحاد رئیس جمهور و رئیس مجلس لبنان این توطئه خنثی و حریری استعفایش را پس می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشروی است و دشمنان را در لاک دفاعی فرو برده است، تاکید کرد: ما در خارج کشور مشکلی نداریم، اما در داخل کشور از 78 تا به امروز مدام دشمنان در حال فتنه انگیزی هستند

کارشناس مسائل سیاسی  منطقه  در رابطه با عوامل فتنه 88 تصریح کرد: در سال 88 چهار عامل طراحان خارجی، بازیگران داخلی که حدود 20 نفر بودند، بازی خورده ها و کشورهای پشتیبانی کننده همچون عربستان نقش داشتند.

وی افزود:  قریب به 20 سفارتخانه خارجی مستقیما فتنه 88 را هدایت می کردند که سفارتخانه های آلمان، انگلیس، فرانسه و ایتالیا مستقیم خط دهی می کردند و درب های خود را برای فتنه گران و آشوب گران باز گذاشته بودند.

معلمی با اشاره به اینکه شهدای مقابله با فتنه از شهدای دفاع مقدس مظلوم ترند، تصریح کرد: در فتنه 88 بسیجی را وسط خیابان لخت می‌کردند و با بنزین به آتش می‌کشیدند و متاسفانه به دلیل شرایط خاص ما نتوانستیم برایشان مراسم بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha