جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب فاطمیه

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین علاوه در مسابقات رزمی رشته «موای تای» موفق به کسب مقام دوم و مدال مدال نقره شدند.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین با تبریک موفقیت طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین در مسابقات رزمی رشته «موای تای» و کسب مقام دوم و مدال مدال نقره، گفت: ورزش به‌عنوان يکی از عرصه‌های مهم اجتماع می‌تواند در زمينه مقابله با اين ناهنجاری‌ها نقش تعيين کننده و بسزايی داشته باشد و از اين طريق می‌توان به بعد ارزشی ورزش پی‌برد.

وی افزود: امروزه ورزش از اهميت بالايی برخوردار است و همين که مقام معظم رهبری ‌هنگام کسب موفقيت ورزشکاران کشورمان در ميادين جهانی، پيام تبريک صادر مي‌کنند، مؤيد اين موضوع است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: ورزش نه فقط در معالجه افسردگی بسیار موثر است، بلکه نقش به سزایی در جلوگیری از بازگشت بیماری دارد و با توقف انجام حرکات ورزشی خطر بروز علایم افسردگی ممکن است افزایش چشمگیری داشته باشد..

 وی افزود: امروز به دلیل دستیابی انسان به بسیاری از تکنولوژی ها، فرسودگی تحرکی سلامت آدمی را بشدت تهدید می کند و تنها با ورزش است که می توان از رخوت و سستی نجات یافت.

حجت الاسلام کاظم لو در پایان گفت: طلاب باید در کنار تحصیل و تهذیب نفس نسبت به ورزش اهمیت ویژه ای بدهند و در کنار برنامه های روزانه خود جایی برای ورزش باز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha