شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمالی

حوزه/عضو شورای فتاوی اهل سنت خراسان شمالی گفت: امروز وظیفه ماست که در هرجایی که هستیم در سایه اطاعت از ولی الامر زمان، اجازه ندهیم عده‌ای فرصت طلب باعث اختلال و سلب امنیت در جامعه شوند، البته پیگیری مطالبات مردم در چارچوب قانون، حق آنان است، اما باید مراقب سوءاستفاده دشمنان نیز باشیم.

آخوند گلدی کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: امروز وظیفه ماست که در هرجایی که هستیم در سایه اطاعت از ولی امر زمان، اجازه ندهیم عده‌ای فرصت طلب باعث اختلال و سلب امنیت در جامعه شوند. البته پیگیری مطالبات مردم در چارچوب قانون، حق آنان است، اما باید مراقب سوءاستفاده دشمنان نیز باشیم.

وی افزود: آگاه باشید دشمن قسم‌خورده ما همان‌طور که در فتنه 88 نشان داد هیچ‌وقت و هیچ زمان از دشمنی با ایران اسلامی کوتاه نخواهد آمد و این ما را وادار می‌کند که همواره هوشیار باشیم تا کشتی انقلاب اسلامی را از میان امواج پرتلاطم دشمنان داخلی و خارجی به‌سلامت عبور دهیم.

مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت با بیان اینکه فتنه دشمن به پایان نرسیده و تا همیشه فتنه‌های دشمن علیه ملت ایران ادامه دارد، گفت: تا روزی که بصیرت در کشور ما باشد تمامی فتنه‌های دشمن شکست خواهد خورد

وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم شیعه و اهل سنت در راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: دشمنان در روز 9 دی اصل اسلام را هدف گرفته بودند که مردم ایران با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

آخوند کمالی تصریح کرد: در حماسه عظیم 9 دی، مردم با بصیرت ایران اسلامی، بساط فتنه و توطئه بسیار پیچیده و حساب شده استکبار جهانی را خنثی کردند و امید دشمنان را ناامید کردند.

وی گفت: حمایت مردم ایران اسلامی در 9 دی از آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان داد که این مردم تا چه اندازه هوشیارند و در مقابل فتنه تسلیم نخواهند شد.

امام‌جمعه اهل سنت خراسان شمالی افزود: مردم استان درحالی‌که عده‌ای از مدت‌ها قبل سعی داشتند تا با شیوه‌های گوناگون راهپیمایی یوم‌الله نهم دی‌ماه را کم‌اهمیت جلوه دهند دوباره امسال حماسه آفریدند دوباره همان مردمی که آزمون‌های سخت را با سربلندی پشت سر گذاشتند حماسه خلق کردند.

وی اظهار داشت: امروز جامعه اهل سنت خراسان شمالی برافزایش آگاهی و بصیرت در بین گروه‌های مختلف به‌ویژه جوانان بیش از هرزمان دیگری تأکید می‌کند.

آخوند کمالی خاطرنشان کرد: ولایت‌پذیری، بصیرت و هوشیاری آحاد ملت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های از پیش طراحی شده دشمنان را خنثی کرده و می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha