پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فتنه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد گفت: در فتنه جدید دشمن به اعتقادات مردم لطمه نمی زند، بلکه با همان اعتقادات به مقابله با نظام اسلامی خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام مجتبی داودی در جمع کارکنان دادگستری یزد اظهار کرد: در فتنه جدید دشمن به اعتقادات مردم لطمه نمی زند، بلکه با همان اعتقادات به مقابله با نظام اسلامی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به حدیث "اِذا فَسَد العالِم فسد العالَم "، تصریح کرد: شاید در فتنه جدید، دشمن با مرجع سازی در مقابل آرمان های نظام اسلامی قرار بگیرد که این مسئله بسیار حساس و تشخیص حق از باطل را بسیار سخت خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد، به ترویج شیعه انگلیسی و حمایت از آن توسط بیگانگان اشاره کرد و گفت: کسانی که با حمایت بیگانگان و در اختیار داشتن شبکه های ماهواره ای بر طبل اختلاف افکنی می کوبند، در میان خود مرجع تقلید نیز دارند و با این اختلاف افکنی ها و جلوگیری از اتحاد مسلمین، هم بر پیکره اسلام راستین ضربه می زنند و هم به اربابان حامی خود خوش خدمتی می کنند.

وی، حماسه نهم دی را اوج بصیرت و عمق بینش مردم در مقابل فتنه گران دانست و بیان کرد: حضور حماسی مردم در نهم دی ماه سال 88 خط بطلانی بود بر 8 ماه فتنه انگیزی و آشوب و بلواهای خیابانی که نشان از بصیرت مردم داشت.

حجت الاسلام داوودی، بزرگداشت نهم دی و یادآوری حوادث و فتنه سال 88 را ضروری برشمرد و گفت: باید حوادث فتنه سال 88 و خسارات های بی شمار آن به کشور را به یاد سپرد و واکاوی کرد تا همیشه حواسمان جمع باشد که دشمن برای زمین زدن این انقلاب برنامه دارد.

وی ادامه داد: عده ای در پی آن هستند که القا کنند حوادث سال 88 ، حوادثی اتفاقی بوده و برنامه ریزی قبلی در آن وجود نداشته است، اما دیدار با تئورسین انقلاب های مخملی و رنگی در دنیا و تدارک و اجرای یک به یک برنامه ها و نسخه هایی که در کشورهایی نظیر اکراین و گرجستان شکل گرفته بود، چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد و یا به سادگی از کنار آن گذشت.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد تأکید کرد: باید گوش و چشممان به ولایت فقیه باشد تا مبادا در غبار آلودگی فضا و توطئه چینی دشمنان و تزویر معاندان راه را گم نکنیم و اسیر غفلت و لغزش نگردیم.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha