جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بروشور

حوزه/ مدیر مدرسه تبلیغ بین الملل ناصریه از تهیه و انتشار بروشور حضرت مسیح(ع) در اسلام، به زبان انگلیسی تحت عنوان "Jesus in Islam" در کارگروه تولید محتوای مدرسه علمیه ناصریه و توزیع میان بیش از هزار گردشگر خارجی خبرداد.

حجت الاسلام محسن اخوان در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان، اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت عیسی مسیح (ع)  و ایام سال نو میلادی، بروشوری با عنوان Jesus in Islam"" در کارگروه تولید محتوای مدرسه علمیه ناصریه گردآوري و طراحی شد.

وی بیان کرد: این بروشور بین بیش از هزاران نفر از  گردشگران خارجی که در این ایام برای بازدید به مسجد امام اصفهان می‌آیند توزیع می شود.

مدیر مدرسه علمیه ناصریه افزود: حجت الاسلام حمید موسی رضایی، مسئول کارگروه پژوهش این مدرسه بوده که  با توجه به ضرورت تقریب ادیان و مذاهب الهی و تقارن مناسبتی خوبی که در ایام سال نو میلادی با تولد حضرت عیسی مسیح چنین بروشوری را تولید کردند.

وی با بیان اینکه براساس  رسالت تبلیغی خود در صدد برآمدیم  تا با آماده‌سازي بروشوری در مورد حضرت مسیح علیه السلام و توزیع آن بین توریست هايي که برای بازدید به مسجد امام اصفهان می‌آیند، علاوه بر بیان اعتقاد حقیقی و واقعی مسلمانان نسبت به حضرت عیسی و حضرت مریم علي نبينا و آله و عليهما السلام،  سال نو میلادی را نیز به توريست ها تبریک بگوییم.  گفت: گردشگرانی که از برنامه ویژه گفتگو با روحانیون مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی استقبال می کنند و اين قبیل توليدات مي‌تواند كمكي براي تقويت كيفي سطح گفتگوها داشته باشد.

حجت الاسلام اخوان تصریح  کرد: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو میلادی در این پایگاه تبلیغ بین‌الملل صورت گرفته است، می‌توان به معرفی و توزیع کتاب مسیح در شب قدر بین گردشگران خارجی اشاره کرد، کتاب مسیح در شب قدر کتابی ارزشمند است که به دیدارهای مقام معظم رهبری با خانواده های آشوری و مسیحی از سالهای 1363 تا سال  ۱۳۸۹  پرداخته است.،

وی اضافه کرد: حرکت جالب دیگری که به عنوان چالشی برای گردشگران اجرا شده است، سؤالات هدفمندی است که به صورت مکتوب از گردشگران پرسیده می شود و هر کدام بنا به تمایلی که دارند پاسخ این سوال و یا جمله را يادداشت مي‌كنند.

مدیر مدرسه علمیه ناصریه در پایان گفت: استفاده از غرفه چند رسانه ای و پخش فيلم و كليپ‌هايي به همين مناسبت و بهره‌مندي از توليدات ساير گروه‌ها مانند اینفوگرافيك های مرتبط با اين مناسبت نیز از دیگر فعالیت های تبلیغی این مدرسه می باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha