جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان

حوزه/ نشست اساتید و کارکنان مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول(ص) استان لرستان با مادران طلبه این مدرسه با عنوان «مادرانه» برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،طیبه امیری پور در این نشست با بیان اینکه مادران و خانواده های طلاب نقش بسزایی در موفقیت تهذیبی و علمی آنان دارند، گفت: مادران طلاب باید با فراهم ساختن فضایی معنوی و آرام آنان را در دستیابی به موفقیت های معنوی و علمی همراهی کنند.

مشاور مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر با اشاره به اینکه فرزندان طلبه در خانواده ها باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرند، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به آرامش روحی و روانی، خانواده ها باید بستر لازم را برای مطالعه طلاب در زمان امتحانات فراهم نمایند.

وی با بیان اینکه خانواده های طلبه در نظام جمهوری اسلامی به عنوان خانوده های الگو مطرح می شوند، گفت: بسترسازی برای ارتقای معنویت و نشاط خانوده های طلاب و مبلغان ضروری است.

امیری پور با تاکید بر اینکه رسالت مهم حوزه های علمیه و مبلغان تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام است، افزود: طلاب و مبلغان اگر بخواهند در عرصه تبلیغ موفق شوند، باید از نظر خانواده برای دیگران الگو باشند .

مشاور مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر در پایان گفت: خانواده های طلاب باید از لحاظ آرامش روحی و روانی آنان را برای تبلیغ موثر و کارآمد در جامعه آماده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha