سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رئیس جماعت الدعوة پاکستان

حوزه/ رئیس جماعت الدعوة پاکستان با اشاره به حساسیت مساله فلسطین و قدس، تصرف آن را قدم اول علیه جهان اسلام دانست و گفت: مشکل فقط مسئله بیت المقدس نیست، بلکه در نقشه آرمانی یهود مکه و مدینه نیز شامل هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ جماعة الدعوة پاکستان در شهر روالپندی کنفرانس حمایت از بیت المقدس را برگزار نمود.

ولید ابوعلی سفیر فلسطین در پاکستان از جمله شرکت کنندگان و سخنرانان این کنفرانس بود؛ حافظ محمد سعید ر ئیس جماعت الدعوة پاکستان، مولانا سمیع الحق امیر پیشین جماعت اسلامی پاکستان، شیخ رشید احمد از شخصیت های سیاسی، صاحبزادہ ابو الخیر زبیر رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان، لیاقت بلوچ از رهبران مرکزی جماعت اسلامی پاکستان، حافظ عبدالرحمن مکی، اجمل خاں وزیر، مولانا فضل الرحمن خلیل و علمای دیگر و شخصیت های سیاسی و مذهبی از دیگر مهمانان این برنامه بودند.

حافظ محمد سعید با اعلام اینکه هر فرد مسلمان حاضر است برای دفاع از بیت المقدس جان بدهد گفت: اقدام آمریکا علیه بیت المقدس اعلام جتگ علیه جهان اسلام است. حکومت های اسلامی باید این پیام را بشنوند و با توقف اختلافات شیعه و سنی و درگیریهای درونی علیه دشمنان اسلام و مسلمین که آمریکا و اسرائیل هستند باید متحد شوند.

وی در ادامه بیان داشت : که اتحاد نظامی 41کشور اسلامی باید علیه آمریکا و اسرائیل و در دفاع از بیت المقدس اعلام جهاد نماید.

رئیس جماعت الدعوة پاکستان با اشاره به حساسیت مساله فلسطین و قدس، تصرف آن را قدم اول علیه جهان اسلام دانست و گفت: مشکل فقط مسئله بیت المقدس نیست، بلکه در نقشه آرمانی یهود مکه و مدینه نیز شامل هستند.

سخنرانان دیگر نیز با اشاره به آشکار شدن دشمنی آمریکا و اسرائیل علیه عالم اسلام وحدت را راه مقابله با دشمنان دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha