پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مشکلات معشیتی و کم‌کاری برخی از مسؤولان موجب شده تا عده‌ای از مردم گلایه‌هایی داشته باشند، گفت: دشمن نیز از این فضا استفاده کرده است، اینجا است که نیاز به بصیرت است تا از این فضای غبارآلود فتنه عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی این شهرستان با تجلیل از حضور حماسی مردم در حماسه نهم دی، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی دیروز نشان از بصیرت و هوشیاری مردم در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب دارد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کردند که هیچ گاه انقلاب و نظام را تنها نخواهد گذاشت و همواره پشتیبان این نظام دینی باقی خواهند ماند، بیان داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در همه عرصه ها، این انقلاب و نظام را همراهی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن همواره با جنگ نرم سعی در ایجاد توطئه و تفرقه در داخل کشور را داشته است، افزود: اما حضور در صحنه مردم موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر این که دشمن قصد دارد با تحریم اقتصادی کشور را از پا در بیاورد، تصریح کرد: در کنار این موضوع، با جنگ نرم قصد دارند نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند و مردم را دلسرد و ناامید کنند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که مشکلات معشیتی و کم‌کاری برخی از مسؤولان موجب شده تا عده‌ای از مردم گلایه‌هایی داشته باشند، خاطرنشان کرد: دشمن نیز از این فضا استفاده کرده است، اینجا است که نیاز به بصیرت است تا از این فضای غبارآلود فتنه عبور کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید با تمام توان در میان مردم حاضر باشند و مردم نیز باید مراقب باشند تا دشمن با اعتراضات آنها موج‌سواری نکند، بیان کرد: متأسفانه در میان اعتراض های مردمی برخی شعارهای ساختار شکنانه سر می دادند که این همان موج سواری دشمنان است.

حجت الاسلام قلی‌پور با اشاره به این که در فتنه 88 هم دشمنان و بدخواهان انقلاب از برخی اعتراض های مردمی برای مطامع و ایجاد یک فتنه فراگیر استفاده کردند، افزود: در  آن دشمن هشت ماه با تمام توان تلاش کرد، انتخابات و تقلب به اعتراف خودشات بهانه‌ای بیش نبود و اصل نظام را نشانه گرفته بودند.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر این که اگر بصیرت نداشته باشیم، جدول دشمن را پر می‌کنیم، متذکر شد: متأسفانه برخی ها در کشورمان که سال ها مسؤولیت های مهم کشور را عهده دار بودند نقش اپوزیسیون را بازی می کنند و آب در آسیاب دشمن می ریزند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران همه مشکلات و بحران ها را با موفقیت و پیروزی پشت سر خواهد گذاشت، گفت: این انقلاب به فضل الهی، بحران‌هایی را پشت سر گذاشته و این موضوعات را نیز پشت سر می‌گذارد اما در این مسیر، عده‌ای از قطار انقلاب پیاده می‌شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز بحران ها و فتنه های بسیاری را به عینه دیده است، افزود: دشمنان انقلاب از همان ابتدای پیروزی نهضت، هر روز کشور را با مشکلات بسیاری روبرو ساختند اما در همه آن مسائل این ملت بودند که با سرافرازی و اقتدار مشکلات را پشت سر گذاشتند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که ملت ایران برای بقا و ماندگاری این انقلاب عظیم خون های بسیاری را تقدیم کرده است، گفت: علیرغم گذشت چهار دهه از عمر این انقلاب هنوز هم جوانان این کشور برای حفظ حریم اسلام و انقلاب با اقتدار در صحنه حاضر هستند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که همه ما باید قدردان این انقلاب و نظام اسلامی باشیم، افزود: امروز کشورهای منطقه نظیر سوریه، عراق، یمن، لیبی، افغانستان و پاکستان در یک شرایط بسیار نامناسبی در حال زندگی هستند و همه این مسائل نتیجه دخالت های خارجی در امور کشورهایشان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha