جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: موضوع خدمت به محرومان و نیازمندان علاوه بر اینکه از تاکیدات دین مبین اسلام است، جایگاه رفیعی در نظام مقدس اسلامی دارد و اگر موج کمک‌رسانی به محرومان در سراسر کشور سرعت بگیرد، قطعا ارتقای اعتماد عمومی و تحکیم پایه‌های نظام مقدس اسلامی را در پی خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در جمع مسئولان و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان قزوین، ضمن قدردانی از خدمت رسانی این نهاد به مردم، گفت: باید با هم‌دلی و هماهنگی بیشتر، برای برطرف کردن مشکلات خانواده‌های تحت پوشش و محرومان جامعه توجه جدی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک به نیازمندان و رفع محرومیت زدایی از جامعه گام‌های بلندی برداشته است، افزود: ارتقاء روحیه انقلابی کارکنان کمیته امداد موجب تقویت خدمت به محرومان جامعه می شود.

وی با اشاره به این که عملکرد موفق  کمیته امداد سبب شده تا این نهاد با انجام فعالیتهایی ماندگار جایگاه واقعی خود را حفظ کند، اظهار کرد: موضوع خدمت به محرومان و نیازمندان علاوه بر اینکه از تاکیدات دین مبین اسلام است، جایگاه رفیعی در نظام مقدس اسلامی دارد و اگر موج کمک‌رسانی به محرومان در سراسر کشور سرعت بگیرد، قطعا ارتقای اعتماد عمومی و تحکیم پایه‌های نظام مقدس اسلامی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در میان نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمدند، دو ویژگی عمده و افتخارآمیز دارد، یکی آن که مردم این نهاد را با نام  امام خمینی(ره) می شناسند، دیگر آن که برنامه و هدف کمیته امداد، خدمت به محرومان و مستضعفین با رویکرد توانمندسازی فکری، اقتصادی و تحکیم نهاد خانواده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha