سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سید احمد صافی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صافی از فداکاری های نیروهای بسیج مردمی و شهدای حوزه علمیه قدردانی و تاکید کرد حمایت کامل از خانواده های شهدا باید ادامه داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس علوی با توصیه مرجعیت اعلای شیعه مراسم قدردانی از شهدای حوزه علمیه را که در دفاع از مقدسات و سرزمین عراق به شهادت رسیده اند را برگزار کرد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی تولیت حرم مطهر حضرت عباس(ع) و برخی مسئولان دولتی و جمعی از فضلای حوزه علمیه و مسئولان کمیته ارشاد و تبلیغ و دفاع از مقدسات عراق و خانواده های شهدا و مسئولان عتبات مقدس عراق حضور داشتند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین صافی از فداکاری های نیروهای بسیج مردمی و شهدای حوزه علمیه قدردانی و تاکید کرد حمایت کامل از خانواده های شهدا باید ادامه داشته باشد.

شیخ صلاح کربلائی مسئول بخش امور دینی آستان مقدس عباسی نیز در سخنان خود پس از این مراسم گفت: تکریم از خانواده های شهدا در محضر امیرالمؤمنین حلقه ای حمایت های مستمر ما از این خانواده ها است و این حمایت ها از زمان صدور فتوای جهاد کفائی آغاز شده و همچنان با توصیه مرجعیت ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha