جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حیاتی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: رد پای برنامه ریزی و توطئه های دشمن در اغتشاشات اخیر کاملا مشهود است و مردم باید با حفظ وحدت، همدلی، هوشیاری و بصیرت توطئه ها را خنثی کنند.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنها ایادی استکبار و معاندان نظام نمی خواهند نظام جمهوری اسلامی که نظامی مردمی و بر مبنای احکام و تعالیم الهی است به حیات خود ادامه دهد، گفت: مردم با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد به کیان اسلام و انقلاب خدشه ای وارد شود و این اغتشاشات زود گذر با هوشیاری و بصیرت مردم خاموش خواهد شد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه اعتراض با اغتشاش متفاوت است و محتوایی کاملا مجزا دارد، افزود: گرچه مطالبات مردم به حق است ولی باید این مطالبات را از راه قانونی پیگیری کنند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه فتنه اقتصادی استراتژی و نقشه امروز دشمن است، خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی مردم با تخریب اموال عمومی و ضربه زدن به بیت المال حل نخواهد شد و مردم باید در این زمینه نسبت به توطئه ها و نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به امنیت این نظام هوشیار باشند .

خجت الاسلام حیات الغیب با تاکید بر اینکه مردم بابصیرت ایران اسلامی باید هوشیار باشند، گفت: مردم باید در شرایط آرام و منطقی مطالبات اقتصادی خود را دنبال کنند .

وی در پایان با اشاره به اینکه ملت انقلابی و مردم ولایت مدار ایران اسلامی اجازه هنجارشکنی به معنادان و مخالفان نظام را نخواهند داد، بیان داشت: بدخواهان و دشمنان نظام بدانند مردم غیور و بابصیرت ایران اسلامی تا آخرین نفس در راه حفظ و حراست از کیان اسلام و انقلاب آماده اند و همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha