جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس زاده-معاون اوقاف لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح سوگوارره یاس نبوی در ۵۲ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه (س)، طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان لرستان با اجرای برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی برگزار خواهد شد، گفت: در این سوگواره بیش از 150 مبلغ با برپایی برنامه های مختلف عزاداری، خیمه های معرفت، سخنرانی، اجرای مسابقات مذهبی و فرهنگی و ... در بین مخاطبان به بیان ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا (س) در بین مخاطبان خواهند پرداخت .

وی با اشاره به اینکه شهادت حضرت زهرا (س) باید نقطه عطف زندگی مسلمانان بویژه شیعیان باشد، افزود: باید از ویژگی های شخصیتی آن بانوی بزرگوار الگوبرداری کرده و ولایت مداری در سایه بصیرت ایشان را دربین عاشقان ولایت ترویج و گسترش دهیم .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان با بیان بیان اینکه بازدیدهای دوره ای سازمان اوقاف و امور خیریه توسط مدیران و معاونان اوقاف استان ها بصورت متناوب آغاز شده است، گفت:د ر این بازدیدها مسئولان اوقاف و امور خیریه استانها فعالیت های سایر استانها را رصد، بررسی و ارزیابی می کنند و با هم اندیشی و تعامل در راستای تقویت نقاط قوت و همچنین رفع نقاط ضعف برنامه ها اقدامات لازم انجام خواهد شد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha