پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: مطالبات و خواسته های مردم با اغتشاش و ضربه زدن به اموال عمومی و بیت المال محقق نخواهد شد و مردم باید با بصیرت و هوشیاری با این توطئه ها مقابله و طومار فتنه را خاموش برچینند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور از جهات مختلف قابل تامل و بررسی است، گفت: استکبار جهانی وقتی موفقیت های ایران اسلامی را در عرصه های مختلف مشاهده نموده عصبانی و ناآرام شده و در حال شکل دهی جریانات اغتشاش در ایران اسلامی است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه شکست داعش در منطقه ضربه مهلکی به استکبار و هم پیمانانش بود، بیان داشت: دشمن در پی این شکست به دنبال ایجاد ناآرامی و اغتشاش در ایران اسلامی است.

 دشمن از همبستگی ملت ایران عصبانی است

وی با بیان اینکه اتحاد و وحدت مردم در سالروز حماسه 9 دی امسال، خشم دشمن را از انسجام و همبستگی ملت ایران به همراه داشت، افزود: حضور باشور و شعور ملت انقلابی ایران در دفاع از اسلام و ارزش های انقلابی و در صحنه بودن برای خنثی سازی توطئه های دشمن، یکی دیگر از دلایل ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر از سوی معاندان نظام و دشمنان است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با تاکید بر اینکه استکبار و هم پیمانانش همیشه با ایران اسلامی دشمنی داشته و دارند، خاطر نشان کرد: دشمن همیشه دشمن است و همواره در حال صید ماهی از آب گل آلود و رسیدن به اهداف خود از طریق ایجاد اغتشاش است .

نقش مستقیم آمریکا، اسرائیل و انگلیس در نا آرامی های اخیر

وی با بیان اینکه عوامل استکبار جهانی از جمله آمریکا، اسرائیل و انگلیس خبیث ناآرامی های اخیر را با اجیر کردن عده ای اغتشاشگر برنامه ریزی کرده اند، خاطر نشان کرد: این توطئه ها سران استکبار و کشورهای مرتجع منطقه را خوشحال کرد، اما بدانند ملت مسلمان و متحد ایران توطئه های آنان را از نطفه خفه خواهند کرد.

اغتشاش، کاملا با اعتراض اقتصادی مردم متفاوت است

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اغتشاش و ایجاد فضای ناآرام، کاملا با اعتراض و بیان خواسته های اقتصادی مردم متفاوت است، گفت: خواسته های اقتصادی مردم به حق، معقول، منطقی و مشروع است، ولی بدانند باید از کانال و مجرای قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند و راه خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب استان لرستان در این خصوص توجیه شده و در منابر، به بصیرت افزایی و تشریح توطئه های اخیر دشمن در بین مردم می پردازند، افزود: مبلغان با بیان اهداف دشمن برای خانواده ها سعی دارند جوانان را در برابر خطرات اهداف دشمن برای به دام افتادن توجیه کنند .

حضور پرشور مردم در میدان دفاع از انقلاب و نظام

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه مردم لرستان با حضور یکپارچه خود در محکومیت اغتشاشات اخیر، اوج خشم و انزجار خود را به دشمنان و معاندان نظام نشان خواهند داد، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان و معاندان نظام است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha