پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ضد آشوبگری

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره در پی سوءاستفاده از تجمعات مردمی هستند، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی باید در برابر اهداف شوم دشمن هوشیار باشند و زمینه را برای اغتشاشگران و افراد ضدانقلاب فراهم نکنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی دوشنبه‌شب در جمع مسئولان و اساتید دانشگاه‌های استان اظهار داشت: راهپیمایی علیه اقدامات آشوبگران،چهارشنبه 13 دی‌ماه در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به این که اغتشاش و آشوب‌گری هیچ تأثیری در اراده ملت بزرگ ایران نداشته و مردم ایران اسلامی به راه پر دستاورد خود ادامه می‌دهد، تأکید کرد: اغتشاش‌گران باید بدانند که در غبار اغتشاشات ایجاد شده٬ مطالبات حقیقی مردم فراموش نمی‌شود و خدمات نظام اسلامی به مردم نیز هیچ‌گاه نادیده گرفته نخواهد شد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه ضربه زدن به اموال عمومی و امنیت مردم غیر قانونی است، گفت: مردم باید مطالبات خود را از راه قانونی به گوش مسئولان برسانند و در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره در پی سوءاستفاده از تجمعات مردمی هستند، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران اسلامی باید در برابر اهداف شوم دشمن هوشیار باشند و زمینه را برای افراد ضدانقلاب فراهم نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مطالبات اقتصادی مردم به حق است، ادامه داد: مردم ولایتمدار و بصیر انقلاب اسلامی باید خط و صف خود را از آشوبگران جدا سازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مردم نباید موجبات شادی دشمنان را فراهم سازند، گفت: تجمع مردم در راستای پیگیری مطالبات به حق خود نباید ضربه‌ای به اموال عمومی مردم وارد سازد، چراکه این اقدامات ناخوشایند نه‌تنها مشکلات اقتصادی و معیشتی را رفع نمی‌کند، بلکه بر مشکلات می‌افزاید.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: بر همین اساس روز چهارشنبه٬ هم‌گام با همه ملت بزرگ ایران اسلامی٬ حماسه‌ای دیگر را در برچیدن اساس فتنه 96 برپا می‌کنیم و بار دیگر فتنه‌گران می‌فهمند که صف و خواسته این ملت بزرگ٬ از آن‌ها جدا است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha