پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی در جمع طلاب تجمع کننده

حوزه/ مسئولین بدانند مردم درد دارند و دشمنان طوری می خواهند وانمود کنند که مردم با نظام مشکل دارند. نه این حرف درست نیست مردم با نظام و انقلاب مشکل ندارند. مردم انقلاب را مانند چشم خود دوست دارند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار اساتید، روحانیون و طلاب شرکت کننده در راهپیمایی دفاع از ولایت فقیه و مطالبات مردم انقلابی  گفتند: دراین جریان اخیر باید با فکر خودمان تحلیل کنیم؛ خواسته مردم چه بوده است وهدف دشمن چیست.

این مرجع تقلید افزودند: گرانی روز به روز در حال افزایش است، مردم در درد و رنج هستند. روز به روز کالاها در حال گران شدن است. بیشتر مردم درفقر و درد و رنج وب یکاری قرار دارند.

ایشان عنوان کردند: رهبرانقلاب، بارها به مسئولین فریاد زدند درمورد وضع بد زندگی مردم تذکر دادند، تاکید کردند؛ فردای آن روز مسئولین بیانیه دادند که ما رفع می کنیم،  ولی در عمل هیچ کاری صورت نگرفته است.

معظم له افزودند: مردم منتظر بودند درعمل مشکلات گرانی حل شود، ولی این کار صورت نگرفته است؛ مردم به ستوه آمده اند و قیامی صورت گرفته است به این صورت که راهپیمایی ساده ای انجام داده اند تا حرفشان را به گوش مسئولین برسانند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: این مردم خواسته به حق دارند، انتظار دارند از دولت مشکلات حل شود. مردم با نظام و انقلاب مشکلی ندارند مشکل مردم با برخی از مسئولین است.

 معظم له بیان داشتند: از طرفی ضد انقلاب از این تظاهرات سوء استفاده کرد و آن قدر هماهنگ هستند که ترامپ پیام می دهد  حالا که قیام کرده اید نظام را عوض کنید.

 ایشان افزودند: چه  کسی وظیفه داشت تا کسی قاطی تظاهرات به حق مردم نشود. شما آرام نشسته اید،ولی بعضی کشته شده اند؛ شعارهایی علیه نظام داده شد؛ شما مسئول این اتفاقات هستید و باعث به وجود آمدن این مسائل شده اید.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: مردم راهپیمایی ساده ای انجام دادند؛ دنبال حقوق اولیه خودشان بودند. مسئولین بدانند مردم انقلاب کرده اند، حقوق و خواسته ای دارند؛ مردم از خود فداکاری زیاده نشان دادند، اما مسئولین در عمل چه کرده اند.اجازه داده اند عده ای ار فتنه گران به مردم قاطی شوند و مردم را بکشند.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: عده ای دنبال موج سواری هستند؛ مطلب  را منحرف و مغالطه کرده اند. همه بدانند مردم می فهمند می دانند شما دارید با سخنان خود مغالطه می کنید.

معظم له عنوان کردند: مسئولین بدانند مردم درد دارند و طوری می خواهند وانمود کنند که مردم با نظام مشکل دارند. نه این حرف درست نیست مردم با نظام و انقلاب مشکل ندارند. مردم انقلاب را مانند چشم خود دوست دارند.

ایشان بیان داشتند: فردا همه حوزویان به صحنه بیایند و در دفاع از انقلاب و نظام و ضد انقلاب ها تجمع کنند، ازآغاز خلقت حق و باطل در مقابل و همیشه علما در صف انبیاء بوده اند، به همین دلیل لازم است همیشه در راهی که انبیاء الهی ترسیم کرده اند، باشیم.

این مرجع تقلید افزودند: از جمله این راه ها مردمی بودن و مبارزه با ظلم و ستم بود. انبیاء  الهی همیشه با مردم بودند و برای دفاع از حقوق مستضعفین به میدان می آمدند و حوزویان لازم است همین گونه رفتار کنند.

معظم له بیان داشتند: پیامبران هرموقع به جنگ برخاستند، علما در زیر چتر آنها بوده اند، اکنون نیز انقلاب در ادامه همان حرکت انبیاء است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha