پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جبهه العمل الاسلامی

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان در نشست خود گفت: محور مقاومت از تهران تا غزه و دمشق و صنعاء توانسته تروریسم را شکست داده و توطئه آمریکایی صهیونیستی خلیجی که هدفش راه اندازی آشوب و فتنه داخلی بود، در هم بشکند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان در نشست خود گفت: محور مقاومت از تهران تا غزه و دمشق و صنعاء توانسته تروریسم را شکسته داده و آن را بیرون براند و توطئه آمریکایی صهیونیستی خلیجی که هدفش راه اندازی آشوب و فتنه داخلی بود، در هم بشکند.

این جبهه ادامه داد: توطئه گران این کار را از طریق ابزار های مختلف از جمله تهدید به لغو توافق هسته ای و فشار اقتصادی انجام دادند و امروز تلاش می کنند از برخی تحرکات و تظاهرات ها، سوء استفاده کنند.

جبهه العمل الاسلامی اشاره کرد: تلاش برخی کشور های حاشیه خلیج فارس و تهدید به انتقال درگیری به داخل کشور ایران، تلاشی ناامیدانه است و هیچ گاه به موفقیت نخواهد رسید.

این جبهه ادامه داد: حوادثی که در ایران اتفاق افتاد، از جمله کشتار و آتش زدن اموال، تأسیسات عمومی و مؤسسات رسمی، به طور واضح دخالت آشکار غرب و دشمنان انقلاب را ثابت کرد و  البته تحریک برخی گروه های کینه توز در داخل کشور، هیچ تأثیری در وضعیت کنونی این کشور نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha