پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ائمه جماعت و هیئت‌امنای مساجد شش‌گانه اهل سنت بجنورد با صدور بیانیه‌ای بر هوشیاری ملت ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در برابر سوءاستفاده دشمنان از تجمعات اخیر تأکید و اعلام کردند: اغتشاش‌گران باید بدانند که این تجمعات هیچ تأثیری بر اراده ملت بزرگ ایران نخواهد داشت و بلکه باعث افزایش بیش‌ازپیش وحدت و انسجام ملی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، در بیانیه ائمه جماعت و هیئت‌امنای مساجد اهل سنت بجنورد آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که آحاد ملت ایران از هر زبان، دین و مذهبی هزینه سنگینی برای آن پرداختند وظیفه دینی و شرعی همه ملت ولایت مدار ایران اسلامی است.

ملت شریف ایران بدانند، تجمعات چند روز اخیر با برنامه‌ریزی‌های دشمنان از جمله استکبار جهانی، اسرائیل غاصب و جیره‌خورانش در راستای از بین بردن وحدت ملی صورت گرفته و دشمنان قرآن و رسول‌الله(ص) می‌خواهند، با این هدف وحدت ملی را از بین برده و به اهداف پلید و شوم خود برسند.

با پیروزی انقلاب اسلامی دستورات الهی در کشور ایران اسلامی عملی شد،که این برای دشمنان اسلام همچون تیری زهرآلود بر قلب آن‌ها بود و امروز ایران اسلامی به رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) توانسته به یک کشور موفق در زمینه ترویج گسترش وحدت اسلامی در جهان تبدیل بشود و این برای دشمنان قرآن و رسول‌الله یک تهدید بزرگ محسوب می‌شود.

ملت ولایت مدار ایران اسلامی، هوشیار و آگاه باشیم، که دشمنان خارجی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به شیوه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران بوده‌اند و فراموش نکنیم، چه عزیزانی را در این راه به شهادت رساندند، این کشور و انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده است، امروز وظیفه دینی و شرعی من و شما است، که در سایه اطلاعت از ولایت‌فقیه و رهنمودهای آن والامقام،در هر نقطه‌ای از کشور که هستیم، هرگز اجازه ندهیم عده‌ای به بهانه‌های مختلف باعث اختلال و سلب امنیت در کشور و میهن عزیزمان ایران اسلامی بشوند.

اغتشاش‌گران باید بدانند که این تجمعات هیچ تأثیری بر اراده ملت بزرگ ایران نخواهد داشت و بلکه باعث افزایش بیش‌ازپیش وحدت و انسجام ملی خواهد شد.

در این راستا، ما ائمه جماعت شش‌گانه مساجد اهل سنت بجنورد، به نمایندگی از آحاد ترکمن‌های بجنورد، قاطعانه اعلام می‌کنیم بیش‌ازپیش وحدت و انسجام ملی را حفظ کرده و تا پای جان، از آرمان‌های مقدس امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت خواهیم کرد.

ائمه جماعت مساجد اهل سنت بجنورد در پایان بیانیه آورده‌اند: امروز چهارشنبه همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی حضوری گسترده، تاریخی و در تظاهرات ضد آشوبگری در مرکز استان خراسان شمالی (بجنورد) خواهیم داشت و رنگین‌کمانی از وحدت و انسجام ملی را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha