جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به حوادث اخیر و با تاکید بر این که دولتمردان از کنار مطالبات مردم عبور نکنند، گفت: ابتدا مردم برای پیگیری مطالبات و مشکلات اقتصادی خود به خیابان آمدند، اما متاسفانه در ادامه این تجمعات دشمن بر موج ایجاد شده، سوار شد و از این مسئله به نفع خود استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، با اشاره به اعتراضات مردمی در کشور، گفت: پیگیری مطالبات حق مردم است و هیچ کس نمی تواند این حق را از کسی دریغ کند، البته مردم باید برای از طرق مختلف قانونی و شرعی می توانند این حق را مطالبه کنند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به اینکه حضور در خیابان ها و اعتراض آرام به وضعیت اقتصادی کشور را هیچ کس منع نکرده است، افزود: این گونه اعتراضات از نظر شرعی نیز مشکلی ندارد.

وی با اشاره به حواث اخیر، خاطر نشان کرد: ابتدا مردم برای پیگیری مطالبات و مشکلات اقتصادی خود به خیابان آمدند، اما متاسفانه در ادامه این تجمعات دشمن بر موج ایجاد شده، سوار شد و از این مسئله به نفع خود استفاده کرد.

عضو شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه دشمن سالهاست که دنبال برنامه هایی برای پیاده کردن توطئه های شوم خود دارد، تصریح کرد: برای روشن شدن این مطلب می شد فهمید که در روزهای ابتدایی که هنوز اتفاقی در کشور نیفتاده بود و مردم آرام به اعتراض می پرداختند، کشورهایی که سال هاست در امور کشورهای دیگر مداخله می کنند، موضع گیری کرده و مردم را به شورش و اغتشاش تشویق کردند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد، آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، تخریب اموال دولتی و عمومی و ایجاد رعب و وحشت کارهایی نیست که توسط مردم صورت بگیرد، گفت: همگی اینها یک چیز را نشان می دهد و آن هم این است که دشمن به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با اشاره به بصیرت مردم، خاطر نشان کرد: مردم ایران در این سالها نشان داده اند که با اهداف دشمن مقابله کرده و همیشه خط آنان از دشمن جدا بوده است و این بار نیز با حضور حماسی در صحنه، در مقابل توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی مثل آمریکا، اسرائیل، منافقین و آل سعود ایستادند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در پایان گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تمام توان خود را بکار ببندند و از این مسائل و مطالبات مردمی، به سادگی عبور نکنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha