جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سلیمانی / امام جمعه بافق

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه مدیون خون پاک و مطهر شهدا هستیم، گفت: عمل به توصیه های شهدا از واجبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه شهرستان بافق صبح امروز در نشستی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر ما امنیت و آسایشی داریم همه از برکت خون مطهر شهداست که با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای میهن جهاد کردند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: توصیه من به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که طبق فرمایش امام راحل(ره) اجازه ندهند، ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی در گیر و دار مسائل و مشکلات زندگی به فراموشی سپرده شوند.

وی با تأکید بر لزوم عمل به سفارش شهدا یعنی حفظ وحدت که رمز پیروزی است، افزود: ادای نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به آرمان های والای اسلام و انقلاب اسلامی از جمله توصیه های شهداست.

در ادامه احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف اصلی بنیاد می باشد، تصریح کرد: بنیاد در تمام برنامه ریزی های خود سعی کرده این هدف نهائی را مدنظر قرار دهد تا گوشه ای از دین خود به شهدا و ایثارگران را ادا کند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha